משלחת קומבי של UAZ SGR היא וואן רוסי מגניב אחד
גרג פינק לעזאזל, המינהל הלאומי לבטיחות בתעבורה בכבישים, ו"סטנדרטי הבטיחות "שלך שמונעים מ- UAZ הרוסי למכור את משלחת SGR Combi שלה בארצות הברית. בטח, ה- SGR מציע הגנה מינימלית מההשפעה מקדימה לנוסעים או להולכי רגל, וכן, נראה כי חסר כל סוג של פריטי בטיחות מודרניים חסרי חגורות בטיחות ובלמים נגד נעילה, אך כמה בליטות וחבורות הם מחיר נמוך לשלם להחזיק טנדר שגורם לאישיות רבה כל כך. ה- SGR Combi Expedition היא גם מכונת החלומות של הנחיתה, הודות לפגוש המוטורי, הכננת, סל האחסון המותקן על הגג, וצמיגי השטח השטחיים של BFGoodrich. זה בהחלט לא מזיק שבמכניקות של הטנדר יש גם את מה שנדרש כדי לשים אותו מעבר למכשולים גדולים. זיכוי דיפרנציאל נעילה אחורי ומערכת הנעה ארבע-גלגלים גדושה בתיק העברה דו-מהירתי. ראו את כל 8 התמונות ההולכה ומשלחת את משלחת הקומבי ואילך היא מנוע 2.7 ליטר ארבעה צילינדרים שמתאים לתיבת הילוכים ידנית בת חמש הילוכים. עם קצת יותר מ -110 סוסי פוני ארוזים באורווה הפתגם שלה, משלחת הקומבי אינה חזקה במיוחד. ואז שוב, בפחות מ- 2,100 פאונד, הוא גם לא כבד במיוחד. מה עולה כל היכולת הזו? כ- 15,500 דולר בשערי חליפין נוכחיים. בכל מה שקשור למכונות מוכנות לשטח, המשלחת SGR Combi מכה בנו כגניבה של עסקה. שוב, בהתחשב בחומרה של הטנדר בתכונות הבטיחות או הטכנולוגיה (עם זאת יש מושבים קדמיים מחוממים), הוא עלול להראות לאחרים כקרע מוחלט. (קחו בחשבון ש- Nissan Versa בסיס 2020 עולה 15,655 $ וכולל מערכת לטיפול במגע עם מסך מגע, בלוטות ', בלימת חירום אוטומטית מלפנים ומאחור, פנסים אוטומטיים בקורה גבוהה ומערכת התרעה על נתיב. אבל זה גם לא יכול להסתובב בסיביר בכל מקום שיהיה נעים.) אז אולי משלחת ה- UAZ SGR Combi Expedition אינה הערך הטוב ביותר שיש ואולי היא לא בטוחה להפליא - לא אכפת לנו. תן לנו חירות או תן לנו מוות, NHTSA. עדיף, תן לנו את החופש להחזיק משלחת SGR Combi כדי שנוכל להסתכן במוות תוך כדי נהיגה בדבר. קרא עוד מוסטנג EV רטרו רוסית מבטיח 0 עד 62 MPH תוך 2.2 שניות Lexus GX Overland SUV קונספט הוא אוהל ענק שתחתיו GX460 Camper LTi Overland של EarthRoamer מתפרנס מהרשת מהמחשב צפו בכל 8 התמונות
Comments
Post a Comment