רכב השטח המדהים 2022 Genesis GV70 מעלה את המינים שלו



אלכסנדר סטוקלוסה ההתעניינות בג'נסיס, מותג היוקרה הפורץ של יונדאי, נמצאת בשיא חום. ראינו זאת ממקור ראשון כשקוראים זוללים סיפורים על מכוניות ה- G70, G80 ו- G90 המעודכנות של מערך בראשית, ועוד יותר מכך הסיפורים שלנו על רכב השטח הבינוני הראשון GV80. ובכן, השחיזו את הסכינים, הניחו מפית על ברככם וללקקו את הצלעות האלה, כי הנה רכב השטח היוקרתי הקומפקטי 2022 GV70 קומפטי לחג הבא שלכם.
ג'נסיס הפילה את חלקה הראשון של מידע ותמונות של ה- GV70, ובעוד האחרון מתאר רכב שטח עם כל הנגיעות הצפויות כעת המגדירות את שפת הסטיילינג הנועזת בשאר מערכי ג'נסיס - פנסי תאורה אחוריים ושני פסים, סורג מחומש ענק. קווי גוף אלגנטיים - ההיכרות הזאת בשום אופן לא הופכת אותו למרגש פחות. ראשית, ה- GV70 הוא יריית הפתיחה של ג'נסיס באחד מהפלחים החמים ביותר בשוק הרכב, שם היא תתמודד חזיתית עם BMW X3, אאודי Q5, אקורה RDX, מרצדס בנץ GLC-Class ועוד רכבי שטח יוקרתיים קומפקטיים אחרים. מדובר במלאה נועזת עוד יותר מסדאן ה- G70, ששוחרר לשנת 2017 למים התחרותיים בהם שוחים BMW 3 וסדרת מרצדס C קלאס, ולו בגלל היקף המכירות הצפוי הגדול שלה.
צפו בכל 25 התמונות לא פעם יש לנו את ההזדמנות לשפוט דוגמנית חדשה לבושה בשפה עיצובית רעננה - כלומר אין תקדים לעבור - אז הרשו לנו לשתות לאט את בראשית החדשה. GV70 משנת 2022 משחל דרך עדינה בין היותו מעוצב יתר על המידה ומושך את העין, ואנחנו חושבים שהוא עושה כל כך טוב. זה בהחלט לא נראה כמו שום דבר אחר בסגמנט, גם אם מזוויות מסוימות יש כמה קווים ונושאים מוכרים.
מלפנים, הגריל הגדול בעל 5 הצדדים של ה- GV70 נראה משולב טוב יותר מאשר, נניח, סדאן ה- G90 הגדולה יותר, שם זה דומה למגן מודבק עשוי דואר שרשרת. כאן, יש לו תלת מימד עדין כלשהו, ​​ומשתלב בפרצוף מובנה הנשען במידה רבה על מניפולציה חכמה על פני השטח, לא עבודות בהירות או גימור, לצורך הגדרתו. החלק האחורי חלק, מודגש על ידי קימורים עדינים ופירוט חלופי.
חלונות הרבעים המשולשים האחוריים הצפים הם ייחודיים ומגניבים, ובין כמה רמזים ספציפיים ל- GV70 שלא תמצאו בראשית אחרת. כמו על אחיו, ה- GV70 מקבל זוג קווי אופי סוחפים על צלעותיו, התחתון מתרומם לכיוון הגלגל האחורי והקו העליון והמוגדר יותר מתחדד בעדינות למטה כדי לפגוש את הפנסים האחוריים. ג'נסיס מתכננת שני טיפולי גימור ל- GV70, לפחות לשווקים גלובליים, והיא הציגה את דגמי יוקרה וספורט בתמונות הראשוניות שלה.
(ה- GV70 הצבוע באדום שמוצג כאן הוא דוגמאות הספורט, הלבנדר והכסף ב- הגלריה היא דגמי יוקרה.) כשמדובר בשוק ארה"ב
הספורט יפולח באמצעות חבילה (כמו למשל, חבילת ספורט), ועדיין לא ברור מה ה- GV70 שאינו ספורט מכונים. הניחוש שלנו הוא שזה ייקרא בפשטות "ה- GV70." אבל, נראה.
מערך ה- GV70 הבסיסי כולל צריכות פגוש קדמיות קטנות יותר ושקעי פליטה אחוריים, עיצובי גלגלים מושבעים וגימור מבריק או כרום עבור הגימור המוגבל הקיים בגוף ה- GV70. דגמי הספורט מחליפים את הפלאש בהצעה החזותית של יותר מקף, עם מעטפת מושחרת בעיקר, צריכת חזית גדולה יותר ושקעי פליטה דמויי תותח. גלגלי חבילת הספורט GV70 לובשים גם גימור גומי טכני ביותר, כמעט כמו כדור גולף.
צפו בכל 25 התמונות אבל רגע, יש עוד! פנים רכב השטח ג'נסיס נועז אף יותר מהחוץ. כמו במוצרי ג'נסיס אחרים, תא הנוסעים של ה- GV70 מחולק לחלקים חזותיים עליונים ותחתונים, כאשר החלק העליון לובש חומר כהה והתחתון זמין לכאורה במגוון צבעים. הגה דו-חישורי פשוט מותאם לדגמי יוקרה (ספורט מקבלים את יחידת התלת-דיבורית הנראית לעיל), בעוד שתצוגה חדשה בפורמט רחב ממוקמת על גבי לוח המחוונים של שני הדקים כמו שלט חוצות.
מה שמייחד בעיקר את ה- GV70 מהאחרים הוא נושא סגלגל נעים. (אנא החזיקו את הבדיחות של פורד שור בסוף שנות ה -90, בבקשה. שיוך הפנים של ג'נסיס לזה של מזל שור הסגלגל המפחיד יהיה עלבון.
) ה- GV70 מראה את ג'נסיס מגדילה את משחק עיצוב הפנים שלה מעבר אפילו למה שהוא משך איתו. רכב השטח הגדול GV80 וסדאן G80. מתחת למכסה המנוע של ה- GV70 יושב אחד משני מנועי טרי-בראשית: טורבו 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים, שהופיע לראשונה על רכב השטח הגדול GV80, וטווין טורבו 3.
5 ליטר V-6. . (השישה נובעת גם מה- GV80.) ג'נסיס עדיין לא חולק כמה כוח יניב המנוע ב- GV70, אך ב- GV80, 2. ה- 4 ליטר הארבעה מייצר 300 כ"ס ו- 311 קג"מ. מומנט, ואילו ה- V-6 הטווין-טורבו מוציא 375 כ"ס ו -383 קג"מ. במכונית השטח הקלה והקלה יותר של GV70, מנועים אלה - אם התפוקות שלהם יישארו כמו ב- GV80 - מבטיחים לספק ביצועים חריפים במיוחד. כצפוי, ה- GV70 יציע מצבי כונן לבחירת נהג, כולל הגדרות Eco, Sport ו- Custom; בחרו בחבילת הספורט ותקבלו גם אפשרות לספורט פלוס.
עד כה, זה כל מה שאנחנו יודעים על הקרוסאובר היוקרתי החדש. צפו שהנעה לכל הגלגלים תהיה אופציונלית והנעה אחורית. מחירים ועוד U.
פרטי S.-spec צריכים לרדת בקרוב, למי שנשאר מעוניין. כמו בדגמים אחרים של ג'נסיס מאוחרים, אנו מניחים שזה יהיה המקרה, ובהתחשב בהתחייבות ג'נסיס ה- GV70 ימכר כאן מתישהו בשנת 2021, חפש פרטים מלאים בקרוב.
.

Comments

Popular posts from this blog

2020 חתימה של מאזדה 6 היא זמן נחמד

בוגאטי מתגרה ברכב חדש עם פנסים אחוריים דמויי מלחמת הכוכבים