הופעת הבכורה של טופ גיר אמריקה תצא לראשונה ב- 29 בינואר 2021 עם דאקס שפרד, רוב קורדרי וג'תרו בובינגדון



Jordon Scott p קבע את התאריך בלוח השנה, ילדים! Top Gear America מגיעה (סוף סוף!) אך ורק לאפליקציית MotorTrend, החל מה- 29 בינואר 2021! גם לא מדובר באיזו קריעה של אותה מופע נהיגה מוטרד מעבר לבריכה - מדובר בחובבי מכוניות מושבעים שחיים ונושמים כל מכוניות. קשור: זרם Top Gear אמריקה ב -29 בינואר! הירשם ל- $ 2 לחודש היום והתחל לצפות ב 8,000 פרקים של מופעי מכוניות, כולל האוסף השלם ביותר של Top Gear הקלאסי, בכל עונה של Roadkill, Masters Masters, Wheeler Dealers ועוד! כששניים מהמותגים המשפיעים ביותר בתולדות הרכב - MotorTrend ו- Top Gear - מאחדים כוחות בתערוכת מכוניות, מה יכול להשתבש? צפו בכל 12 התמונות לא יכולנו לבקש סתם ממישהו לקחת את המעטפת האמריקאית של תערוכת הרכב האיקונית ביותר בהיסטוריה. היו הרבה העתקות ומחוות לאורך השנים, אך כולן חיוורות בהשוואה לשלישייה הנכבדה ביותר: ג'רמי קלרקסון, ג'יימס מיי וריצ'רד האמונד.
אבל זה לא זה! בטח, אנחנו קוראים לזה טופ גיר, וזה שלישיית מארחים, וזה קשור למכוניות. אבל מה שהפך את המופע המקורי למעולה לא היה הנוסחה, אלא היה הקשר והחברות של המארחים. שלושת חובבי המזל שבחרנו מכילים את כל זה באבדים.
בין התשוקה לחיים המונעת בגז היא דאקס שפרד, העיצוב הקומי הזוכה באמי של רוב קורדרי, לבין הידע הרב במכוניות ומיומנות הנהיגה של יתרו בובינגדון. , השלישייה החדשה שלנו בטח תארח. מפורסם בסרטים כמו אידיוקרטיה וזאתורה, עם תוכניות טלוויזיה כמו הורות לזרוק גם כן - דאקס שפרד בעצם ממשיך לעבוד כדי לשלם עבור הצעצוע הבא שלו המונע בגז. זה יכול להיות GTS של בנטלי קונטיננטל, זה יכול להיות בלייזר שברולט K5 ארוך טווח, זה יכול להיות חצי תריסר אופנועים כי הם זולים יותר וזה אומר שהוא יכול לקנות יותר (הגיון מאוד סאונד, לדעתנו) - זקוק לדקס להחזיק אותו.
הוא כבר חסר את החלל ובונה "אסם" בחווה שלו בדרום קליפורניה כדי לאכלס מכוניות ואופנועים נוספים, אבל הוא לא מפסיק לחשוב על הבא. והוא גם לא יקר בשינוי דברים. אם זה לא מסתובב ונעצר באותה מידה כמו שזה הולך, מר
שפרד שמח לשנות כל דבר שהוא ימצא לנכון. התאמת מספרים? למי איכפת! יכולת איסוף? הוא מעדיף לאסוף קילומטרים וחיוכים. אם הוא שורף דלק, דאקס רוצה להניע אותו.
מהר. 'נאמר מספיק. צפו בכל 12 התמונות השחקן והקומיקאי רוב קורדרי אוהב את כל מה שקשור לרכב.
מכונית ישנה, ​​מכונית חדשה, מכונית מהירה, מכונית איטית - יש משהו לאהוב בכל זה. יתכן שהוא יודע או לא יכול לדעת מדוע מנוע אחד טוב יותר מאחר או אם פעולת משיכה היא הדרך (אבל אנחנו חושבים שהוא פשוט מתחכם), הוא לא רוצה להיתקע בפרטים. פשוט תסתכל על המכוניות! זו הפילוסופיה של רוב לאהוב מכוניות.
הממ, חובב שיכול, ובשמחה רבה, לדבר על מכוניות עד לכיבוי פנסי הרחוב וזכה בארבעה פרסי אמי ראשוניים על קריירת המשחק והכתיבה שלו. האם זה באמת מתאים לתערוכת רכב? אתה מכיר את דבריו ממגזינים MotorTrend ו- Automobile, אתה מכיר את פניו ואת נהיגתו מ- Head 2 Head באפליקציית MotorTrend, אך האם ידעת שליתרו בובינגדון יש שתי זכיות בכיתה ב 24 השעות של נורבורגרינג? והאם ידעת שהוא נהג כמעט בכל מכונית שאתה יכול לחשוב עליה? אם זו מכונית-על מהתקופה המודרנית, יתרו כנראה הסיע אותה ואמר לך את כל מה שאולי תרצה לדעת עליו. כמו בשני האחרים, יתרו הוא בנזין לכל החיים (בריטי לאיש מכוניות) יחד עם אביו ואחיו המכונאים המקצועיים.
איך עוד ארבעתם יכלו לשרוד נסיעה בכביש חוצה יבשות בסיטרואן D סופר? ואף אחד מלבד פנאט רציני לא יבלה שנים במרדף אחר שיא הקפה של 8 דקות ב"טבעת ". צפו בכל 12 התמונות מה זה תערוכת רכב בלי מכוניות ותעלולים? מְשַׁעֲמֵם! וגם, לא ממש תערוכת רכב. אנחנו ננסה להימנע מכך.
איך, אתם שואלים? איך נשמע מרוץ לשלושה ביטויים שונים מאוד של מכונית-על? או ללמוד איך להיסחף? אולי לזרוק מחווה נוגעת לאגדה מודרנית? זו רק בכורה בסדרה. נסו לעמוד בקצב כשדקס, רוב וג'תרו מגדירים עידן חדש של מכוניות קלאסיות וקבעו מגמות עתידיות באיסוף, ואז הוכיחו שתוכלו לעבור ליבשה בפחות כסף מכפי שאנשים מסוימים מוציאים על חבילת הגלגלים והצמיגים על האסדות שלהם. עדיין לא מרוצה ?! יש לנו נסיעות בכבישים, יש לנו את מכוניות השרירים הכי קטנות, יש לנו מרוצי מהירות יבשתית, מירוצי ראלי, מירוצי כביש, מירוצי גרר - פרארי מול מירוץ סטיישן ביתי! איזה רכב שטח SUV הוא הטוב ביותר? האם אתה יכול לצוף רכב של 10,000 קילו על צמיגים? אפילו ללמוד כיצד למשוך אחד אחר משמעותי בזמן נהיגה במבחן BMW X5M.
וזו רק ההתחלה. הכל מתחיל ב- 29 בינואר 2021, רק באפליקציית MotorTrend! עדיין לא מנוי? ראשית, מדוע לא? יש פשוטו כמשמעו אלפי שעות של תוכן בנושא מכוניות שרק מחכים לגלגלי העיניים שלך. שנית, זה רק 2 דולר לחודש עם חבילת החג Hooptie - הירשם עוד היום! איפה עוד אתה יכול להשיג יותר מ -3,600 שעות של תוכן בנושא רכב, כולל כל 27 העונות של טופ גיר בבריטניה וסוחרי Roadkill ו- Wheeler ו- Speed ​​Racer? בשום מקום מלבד אפליקציית MotorTrend.
צפו בכל 12 התמונות רוב קורדרי ודקס שפרד נכנסים לפורד שלבי GT500 בכתום 2020 על המסלול ..

Comments

Popular posts from this blog

2020 חתימה של מאזדה 6 היא זמן נחמד

היסטוריה, דורות, מפרט

רכב השטח המדהים 2022 Genesis GV70 מעלה את המינים שלו