2022 נסיעת אב טיפוס ראשונה של פולקסווגן טאוס
אלאנור סגורה - יצרן - אמור להגיע לאולמות התצוגה של סוכנויות בקיץ 2021, רכב השטח הקומפקטי החדש ביותר של פולקסווגן, פולקסווגן טאוס 2022, נכנס למערך רכבי השטח והקרוסאובר של פולקסווגן דחוק בין טיגואן לבין תעודת הזהות שנחשפה לאחרונה. הוא ייבנה במפעל פואבלה שבמקסיקו, והוא מוכן ללכת ראש בראש עם יריביו בממלכת רכבי השטח התחרותיים העזים. \u003cbr\u003e לאחרונה ביקרנו במרכז המבחנים החדש של קבוצת פולקסווגן באוקסנארד, קליפורניה, כדי קח נסיעת מבחן מהירה של גרסת אב טיפוס של פולקסווגן טאוס.\n\nפולקסווגן טאוס מונע על ידי מנוע 1.5 ליטר טורבו מוגדש חדש בעל ארבעה צילינדרים המניב 158 כוחות סוס ומומנט של 184 קג\"מ. \u003cbr\u003e טיפה יותר חזק ממנוע ה -1.4 ליטר ששימש במדי פולקסווגן ג'טה, המנוע החדש הזה. מבטיח לספק כוח מתאים וחיסכון בדלק מעולה.\n\nהמנוע בעל יחס דחיסה גבוה יותר של עד 11. \u003cbr\u003e 5: 1, המנוע החדש בנפח 1.5 ליטר משתמש במערכת הזרקה בלחץ גבוה, במודול קירור בשליטת מפה, בציפוי צילינדרים עם ריסוס פלזמה (APS) ובטורבינה משתנה. מגדש טורבו (VTG). התוצאות של הטכנולוגיה האקזוטית יחסית זו הן מומנט טוב במהירות נמוכה, זמן קצר יותר לחימום המנוע, קירור מנוע לפי דרישה וחימום מהיר יותר של פנים הרכב, הכל בשם יעילות הדלק. \u003cbr\u003e החדש של פולקסווגן. מנוע 1.5 ליטר הוא מנוע הייצור הנפחי הראשון שמעסיק VTG בצפון אמריקה.\n\nפולקסווגן טאוס זמין עם שתי רכבות נהיגה שיתאימו לסגנון הנהיגה שלך ולסביבה המקומית שלך. \u003cbr\u003e הטאוס עם הנעה קדמית רגילה מקבל תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים, בחירה חסכונית יותר לנוסע. למי שרואה שלג או תנאים חלקלקים אחרים עבור נתח טוב של השנה, קיימת גרסת ההנעה לכל הגלגלים, המציעה גם שדרוג אופציונלי לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים.\n\nצפו בכל 25 התמונות\n\nלמרות שהצלחנו לקחת את הטאוס לסיבוב מהיר, פולקסווגן שמרה על חלל הפנים ולא גילתה פרטים על עזרי הטכנולוגיה והסיוע לנהגים. \u003cbr\u003e על פי מה שנוכל לרגל דרך ההסוואה, הפנים נראה דומה. לטיגואן הנוכחי וכולל הגה מעודכן מעט שנראה ספורטיבי ומגניב. מה שאנחנו כן יודעים הוא שהטאוס יהיה אורך כולל של 11 סנטימטרים יותר מהטיגואן, אבל נראה שזה לא משפיע על מרווח הרגליים לנוסעים מאחור, מכיוון שהייתה לנו גם ההזדמנות לדגום את המושב האחורי.\n\nבמשך פחות משעה הייתה לי הזדמנות לנהוג באב-טיפוס של פולקסווגן טאוס מחוץ למתקני פולקסווגן באוקסנארד, ולבדוק את רכב השטח הקומפקטי בכבישים כפריים ופרבריים בעיקר. \u003cbr\u003e על המשטחים הקשים ביותר, כולל פסי רכבת, טאוס מרגיש מטופח. אזהרה אחת: הגלגלים באב הטיפוס לא היו אלה שיימצאו ברכב הייצור, כך שייתכן שאיכות הנסיעה של האב-טיפוס לא תהיה מייצגת לחלוטין את המודל הקמעונאי הסופי.\n\nצפו בכל 25 התמונות\n\nבעצירות פתאומיות הבלמים היו מרגיעים, ובמהלך שינויים בנתיב שעוברים כלי רכב איטיים יותר בכביש המהיר, הטאוס שיקף זריזות ואומץ. \u003cbr\u003e רעשי רוח, כביש ומנוע כמעט בלתי נראים, ותגובת המצערת הייתה סבירה נקודה, הטאוס מגיב לתשומות המצערת שלי בצורה חלקה ומהירה יחסית.\n\nאב הטיפוס של פולקסווגן טאוס בו נהגתי בקצרה קרוב לתצורה הממוקדת של דגם הייצור הסופי, על פי פולקסווגן. התמחור וחסכון בדלק עדיין לא פורסמו, אך אנו מעריכים כי פולקסווגן טאוס יתחיל אי שם בכיכר של 22,995 דולר. \u003cbr\u003e רכב השטח הקומפקטי האחרון של פולקסווגן יתמודד מול יונדאי טוסון, ניסאן רוג'ה ספורט וג'יפ מצפן. .\n\nמסוקרן? עלינו ללמוד את המחיר הרשמי של הטאוס 2022 בחשיפה שתתקיים באמצע אוקטובר, אם כי פולקסווגן עשויה לעכב את התמחור עד להתקרב להשקת המכירות של טאוס בקיץ 2021. עד אז נוכל לשבת ולהירגע - דבר שסביר להניח שיצרני יריביו של הטאוס לא יעשו בקרוב. \u003cbr\u003e\n\nצפו בכל 25 התמונות.
Comments
Post a Comment