ניסאן Z פרוטו תצוגה מקדימה של החזרת מכונית ניסאן Z
אהרון זהב - יצרן - עוד באביב פרסמה ניסאן סרטון טיזר בן 71 שניות שהראה מכונית Z חדשה בצללית, וכעת חשפה החברה תמונות של מכונית קונספט בשם Z Proto. אנו מניחים שמדובר בדור הבא של Z, ככל הנראה שייקרא 400Z - אך כמובן שכולנו יודעים מה הם אומרים על ההנחה. במבט ראשון, ל- Z Proto יש דמיון משפחתי ברור לדור הנוכחי של 370Z, במיוחד בטיפול בגוף ובגג, אך יש שינוי חשוב: ה- Z Proto מעביר חזותית את משקלו לאחור, ומרחיק את הפרופיל שלו צורת ה- Z32 300ZX ועוד בקנה אחד עם מכוניות ה- Z המקוריות.
שימו לב לטיפול בפגוש האחורי, מה שמקטין את תפיסת אורך הסיבוב האחורי. קו הגג אווירודינמי יותר ושטוח יותר על האצ'בק מאשר ה- Z הראשון, אך רוב הסיכויים שרוב האנשים שמכירים את הפרופיל המפורסם של 240Z יראו זאת בבירור ב- Z Proto. הצבע הצהוב הקנרי הוא נסיגה מבורכת.
הפנסים המעוגלים הם הנהון ברור לעבר 240Z, 260Z ו- 280Z. ומה לגבי שני ה- DRL המעוגלים האלה? אלה מהווים ייצוג של ההשתקפות המעגלית מציורי הפנסים הברורים המותאמים לשוקי השוק היפניים (ולעיתים מותאמים כחלקי שוק אחר לארה"ב - ספציפי Z). פתח הסורג הגדול נאסף בינתיים מ -350 Z ו -370 Z. פנסי האחוריים הם פסים אופקיים המשולבים בלוח שחור ברוחב מלא, הומאז 'ל- Z32, אשר עבור קונים פוטנציאליים רבים יהווה את מכונית ה- Z של ילדותם.
מבפנים, ה- Z Proto הוא, במובנים רבים, פרשנות מודרנית של ה- 240Z, במיוחד במרכזו: שלושה מדדים עגולים יושבים על גבי פתחי אוורור מכוונים אנכית, כאשר מערכת הסטריאו והאקלים נמצאים ממש מתחת. יחידת האינפורמציה משתמשת כמובן במסך מגע, אך יש כפתורי עוצמת קול וכוונון, ובקרות אקלים תלת-חיוגיות. לוח המכשירים הוא מסך LCD שטוח, ולמרות שאנו יכולים להעריך את הנהון למקף הדיגיטלי LED המשמש באמצע שנות ה -80 מכוניות Z, זה היה הרבה יותר מגניב אם ה- Z Proto מהדהד את מדדי התאומים של המקור. Z.
אולי רואי החשבון עלו במחיר השימוש במסכי LCD עגולים. צפו בכל 80 התמונות לגבי פרטים מכניים, ובכן, אין הרבה. ניסן העניקה לנו מידות עבור ה- Z Proto - היא בערך 5.
5 אינץ 'נמוכה יותר וחצי סנטימטר מהמכונית הנוכחית - אך הזהירה אותנו כי מדובר ב"רכב לימודי פיתוח "ואינה מעידה על דבר לגבי דגם הייצור. . ניסאן אישרה שהפרוטו מופעל על ידי מנוע V-6 כפול-טורבו - הניחוש המשכיל שלנו הוא שמדובר ב -400 כוחות סוס, בנפח 3.0 ליטר המשמש אינפיניטי ב- Q50 Red Sport 400 - ולשבח, יש לו שש הילוכים תיבת הילוכים ידנית.
הכי חשוב, הרכבת הכוח - תהיה אשר תהיה - והעיצוב נעשה בבירור בבית; זו מכונית מתוכננת וניסן שתוכננה על ידי ניסאן. קח את זה, טויוטה. פעמיים.
אז האם זה ה- Z הבא? הסתכל מקרוב בתמונות ותראה הרבה פרטים פונקציונליים שאין למושגים רחוקים מהפקה: ידיות לדלת, אורות סמן צדדי, מראות צד בגודל מלא, מגבים לשמשה הקדמית ומכסה דלק. הפנים נראה מוכן עוד יותר לייצור מאשר קונספט טיפוסי, עם חתיכות וחתיכות שאנחנו מכירים מדגמים אחרים של ניסאן. וגלגלי 19 אינץ 'בטוח נראים מוכנים לייצור; היינו רק מכונית חלומית, היינו מצפים לראות את הפגושים ממולאים בחישוקי 22 אינץ '.
אם ה- Z Proto באמת הוא רק תרגיל סטיילינג, זה אחד מתרגילי הסטיילינג הכי מוכנים לייצור ראה אי פעם. צפו בכל 80 התמונות עם זאת, זה רחוק מלהיות בטוח - זוכר את קונספט 240Z משנת 1999? מלבד תחנת הכוח הארבעה צילינדרים שלה (חילול השם על Z!), התברר שהיא חולקת מעט עם כל ייצור Z (ותודה לאל על כך). לעומת זאת, Z קונספט 2001 היה כמעט צלצול מת למכונית הייצור של 350Z בשנה הראשונה.
אנו מקווים שזה המסלול שעוברת ניסאן כעת. כשנשאל אם תכנון הייצור הסתיים וכבר בידי המהנדסים, אמר סגן נשיא בכיר של ניסן לעיצוב גלובלי, אלפונסו אלבייסה, "יש להם את זה עכשיו והם פועלים במלוא המהירות." אם ה- Z Proto יתגלה כמבט לא מוסתר על ה- Z הקרוב, זה יהיה בסדר גמור אצלנו.
מידות (L x W x H): 172.5 x 72.8 x 51.
6 אינץ ' צמיגים: 255/40 R-19 קדמי, 285/35 R-19 אחורי מנוע: טווין טורבו V-6 תיבת הילוכים: 6 הילוכים ידנית, אוטומטית צפו בכל 80 התמונות.
Comments
Post a Comment