היסטוריה, דורות, מפרט
אהרון זהב - יצרן p Acura TL הוצג בשנת 1996 כתחליף ל- Vigor, שישב בין האינטגרה הקומפקטית לאגדת הדגל. ה- TL הוצעה בתחילה בתור 2.5TL ו- 3.
2TL, לשעבר עם מנוע חמש צילינדרים יוצא דופן של 176 כוחות סוס, 2.5 ליטר, ואילו ל- 3.2TL היו 200 כוחות סוס של האגדה, 3.
2 ליטר V-6. שני המנועים הותקנו לאורך, אם כי TL היה מונע קדמי. בניגוד לדגמי אקורה אחרים באותה תקופה, ה- TL מהדור הראשון לא הוצע עם תיבת הילוכים ידנית.
הדור השני של TL הופיע בשנת 1998 לשנת הדגם 1999, כעת באופן בלעדי בצורת 3.2 TL עם V-6 המותקן רוחבי עם 225 כוחות סוס. בשנת 2000 הוחלפה האוטומטית של ארבע המהיר של TL בחמש הילוכים בעייתית.
ה- TL הועבר לפנים לשנת 2002 ודגם 3.2TL Type-S חדש העלה את הכוח ל -260. אקורה הציגה דור שלישי חדש לדור השלישי לשנת 2004, וקידומת העקירה הושמטה, כאשר המכונית מכונה כיום פשוט ה- TL.
ה- V-6 בנפח 3.2 ליטרים היה עד 270 כוחות סוס, ולראשונה. ניתן היה להשיג את ה- TL עם תיבת הילוכים ידנית, יחידת שישה הילוכים שהגיעה מלווה בדיפרנציאל מוגבל החלקה, מוטות נעה קשיחים, בלמי ברמבו וצמיגי ביצועים. ה- TL A-Spec משנת 2004 הציע קפיצים מתוחים שהורידו את גובה הנסיעה, כיוונו מחדש את הזעזועים והוסיפו גלגלים גדולים יותר עם צמיגים נמוכים יותר כדי להשלים את ערכת המרכב.
בשנת 2006 דורג המנוע מחדש ל 258 כוחות סוס. למרות שלא היו שינויים מכניים. בשנת 2007 אקורה הציגה את ה- TL Type-S, המונע על ידי V6 של 286 כוחות סוס, 3.5 ליטר, ומציע או 5 אוטומטיים משוטים משוטים או ידנית עם שש הילוכים, האחרון יחד עם דיפרנציאל מוגבל החלקה. .
ה- Type S הציע מתלים נוקשים יותר, בלמי ברמבו, גופי פנים ופנים ייחודיים, וניתן היה לקבל אותם בגוון הצבע שלו, שנקרא Kinetic Blue. צפו בכל 27 התמונות ה- TL הרביעי והאחרון הגיע לשנת דגם 2009, מכונית גדולה יותר עם גריל כרום שנוי במחלוקת, שהמבקרים השוו לנתח ירקות מנדולינה. לדגמי הבסיס היו 280 כוחות סוס, 3.
5 ליטר V-6 שהניע את הגלגלים הקדמיים, ואילו לדגם SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) החדש, שהחליף את סוג S, היה 305- כוח סוס, V6 בנפח 3.7 ליטר ו (כשמו כן הוא) מערכת הנעה לכל הגלגלים מתוחכמת למדי, כמו גם מתלה מוצק יותר. ניתן היה להשיג את דגמי SH-AWD עם ידני שש מהירויות החל משנת 2010.
המכירות צנחו בצורה חריפה בהשוואה לדור השלישי של TL, ורסטייל משנת 2012, עם סורג מופחת, לא הצליח לעצור את הדימום. לשנת 2015 החליפה אקורה את ה- TL ב- TLX החדשה לגמרי. המכונית הייתה זמינה עם הספק של ארבעה או שישה צילינדרים, הראשונה במסווה של 206 כוחות סוס, 2.
מנוע בנפח 4 ליטר יחד עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם שמונה הילוכים. ארבעה צילינדרים TLX היו בעלי מערכת ההגה היפה (P-AWS) של אקורה. מכוניות המצוידות ב- V-6 בנפח 3.
5 ליטר קיבלו 290 כוחות סוס, וזווגו עם תיבת הילוכים אוטומטית בתשע הילוכים והנעה קדמית (עם P-AWS) או SH-AWD (ללא P-AWS ). אקורה הרים את ה- TLX לשנת דגם 2018 והוסיף דגם A-Spec מכוון ביצועים עם מתלים נוקשים יותר ושיפור סאונד פעיל. אקורה הודיעה על הדור השני של ה- TLX החדש - כולל חידוש דגם ה- Type S - לשנת הדגם 2021.
ה- TL היה הדגם הנמכר ביותר של אקורה משנת 1999 (כאשר עלה על האינטגרה) עד שנת 2006, ושוב בין השנים 2008 ל 2009. רכב שטח ה- MDX החליף אותו בשנת 2007 ומאז 2010 ואילך. TL הולידה גרסה דו-דלתית, ששווקה בשם Acura CL.
אקורה מציעה בסיס גלגלים מורחב, המכונה TLX-L, לשוק הסיני. צפו בכל 27 התמונות סוג S 2007-2008 הוא ה- TL הרצוי ביותר מבחינה ביצועית, ומכוניות ה- A-Spec אינן הרחק מאחור. מעבר לכך, אנו חושבים שתיבת ההילוכים הידנית TL מהדור השלישי (2004-2008) היא אולי הטובה שבחבורה, אם כי היא סובלת מהנעה מומנטית רצינית, בעיה שהופחתה (אך לא בוטלה) ב- A-Spec ובסוג. דגמי S.
בקרב מכוניות הדור השני, בשנים 2000-2002 (ובחלק משנת 2003) הייתה באקורה TL תיבת הילוכים אוטומטית בעייתית בעלת חמש מהירויות שהייתה נושא לתביעה ייצוגית ואחריות מורחבת. אם שוקלים TL מעידן זה, חשוב לברר אם התמסורת הוחלפה. שידורים מקוריים והחלפה מוקדמת מועדים לכישלון.
חדש לגמרי 2021 Acura TLX ו- Type S נהיה רציני לגבי הנאה כונן ראשון: Acura TLX A-Spec 2018 נסיעה ראשונה: 2012 Acura TL 2004 סקירה של אקורה TL A-Spec 2008 אקורה TL Type-S ידנית 6 הילוכים 2008 אקורה TL Type-S 6 הילוכים ללא עתודה 2018 אקורה TLX 2.4 שנת ייצור ראשונה: 1995 (לשנת הדגם 1996) שנת הייצור האחרונה (TL): 2014 ייצור כולל (TL): 907,162 מחיר מקורי (1996 אקורה 2.5TL): 27,900 דולר מאפיין אופייני: מנוע אורכי, FWD (דור 1) ה- TL נחשב לנקודת שיא בהיסטוריה של אקורה והיה אחד המכוניות הנמכרות ביותר של המותג מזה מספר שנים, אם כי מכוניות משנת 2009 ואילך אינן מלהיבות כל כך.
TLX נתפס כגורר אחר רוב מתחרותיו תנאי הנוחות וערעור הנהג. בצד החיובי, TL ו- TLX, כמו רוב מכוניות אקורה, אמינים במיוחד. אקורה החליפה את ה- TL ואת ה- TSX הקטנה יותר ברכב יחיד, ה- TLX משנת 2015.
כן, המותג אקורה נמצא בבעלות הונדה וכמה דגמי אקורה נמכרים כהונדאס במדינות אחרות. צפו בכל 27 התמונות.
Comments
Post a Comment