אד טחייני מ LA PUENTE, קליפורניה - זה יום ראשון בבוקר ויש כבר תור ארוך שנחש מחוץ לחוף הסופגנייה. הממסד הוא מאפיית SoCal מפורסמת שהוקמה בשנת 1968 ונמצאת בתוך שני סופגניות שוקולד סופר-גדולות בהן אוכלים יכולים להזמין פינוקים טעימים מבלי לצאת מהמכוניות שלהם. היום אני בוחן את חתימת מאזדה 6 מאז 2020, כך שהבנתי מדוע לא לגלגל אותה דרך כמה מהמפעלים המעניינים ביותר ברחבי העיר. מאזדה 6 של 2020 יחסית לא השתנתה מאז רענון 2018, וזה מקבל תגיות חתימה ופנים מעוצבים לשנת 2020. הבוחן המובחר שלנו מכיל עבודות צבע רציניות של מכונה גריי מטאלי ($ 300) ונאפה קלף לבנה. פנים עור; זה נראה כל עסקי. אפשרויות אחרות כוללות מחצלת מטען עם שטיחים (100 $) שמביאה את ה- MSRP שלנו ל -36,300 דולר. בסך הכל, מכונית הסדאן הבינונית הספורטיבית היא המכונה המושלמת להמתנה בפניה לפני הגעתם של הסופגניות החמות. צפו בכל 18 התמונות מתחת למכסה המנוע, טורבו-ארבעה Skyactiv-G 2.5 ליטר שקט יחסית משרת 250 כוחות סוס (227 כ"ס עם נטול עופרת רגילה) ומומנט בנפח 310 קילוגרמים. המנוע מזווג לתיבת שישה הילוכים אמינה אוטומטית והשילוב מציע חוו
אהרון זהב - יצרן p Acura TL הוצג בשנת 1996 כתחליף ל- Vigor, שישב בין האינטגרה הקומפקטית לאגדת הדגל. ה- TL הוצעה בתחילה בתור 2.5TL ו- 3. 2TL, לשעבר עם מנוע חמש צילינדרים יוצא דופן של 176 כוחות סוס, 2.5 ליטר, ואילו ל- 3.2TL היו 200 כוחות סוס של האגדה, 3. 2 ליטר V-6. שני המנועים הותקנו לאורך, אם כי TL היה מונע קדמי. בניגוד לדגמי אקורה אחרים באותה תקופה, ה- TL מהדור הראשון לא הוצע עם תיבת הילוכים ידנית. הדור השני של TL הופיע בשנת 1998 לשנת הדגם 1999, כעת באופן בלעדי בצורת 3.2 TL עם V-6 המותקן רוחבי עם 225 כוחות סוס. בשנת 2000 הוחלפה האוטומטית של ארבע המהיר של TL בחמש הילוכים בעייתית. ה- TL הועבר לפנים לשנת 2002 ודגם 3.2TL Type-S חדש העלה את הכוח ל -260. אקורה הציגה דור שלישי חדש לדור השלישי לשנת 2004, וקידומת העקירה הושמטה, כאשר המכונית מכונה כיום פשוט ה- TL. ה- V-6 בנפח 3.2 ליטרים היה עד 270 כוחות סוס, ולראשונה. ניתן היה להשיג את ה- TL עם תיבת הילוכים ידנית, יחידת שישה הילוכים שהגיעה מלווה בדיפרנציאל מוגבל החלקה, מוטות נעה קשיחים, בלמי ברמבו וצמיגי ביצועים. ה- TL A-Spec משנת 2004 ה
אלכסנדר סטוקלוסה ההתעניינות בג'נסיס, מותג היוקרה הפורץ של יונדאי, נמצאת בשיא חום. ראינו זאת ממקור ראשון כשקוראים זוללים סיפורים על מכוניות ה- G70, G80 ו- G90 המעודכנות של מערך בראשית, ועוד יותר מכך הסיפורים שלנו על רכב השטח הבינוני הראשון GV80. ובכן, השחיזו את הסכינים, הניחו מפית על ברככם וללקקו את הצלעות האלה, כי הנה רכב השטח היוקרתי הקומפקטי 2022 GV70 קומפטי לחג הבא שלכם. ג'נסיס הפילה את חלקה הראשון של מידע ותמונות של ה- GV70, ובעוד האחרון מתאר רכב שטח עם כל הנגיעות הצפויות כעת המגדירות את שפת הסטיילינג הנועזת בשאר מערכי ג'נסיס - פנסי תאורה אחוריים ושני פסים, סורג מחומש ענק. קווי גוף אלגנטיים - ההיכרות הזאת בשום אופן לא הופכת אותו למרגש פחות. ראשית, ה- GV70 הוא יריית הפתיחה של ג'נסיס באחד מהפלחים החמים ביותר בשוק הרכב, שם היא תתמודד חזיתית עם BMW X3, אאודי Q5, אקורה RDX, מרצדס בנץ GLC-Class ועוד רכבי שטח יוקרתיים קומפקטיים אחרים. מדובר במלאה נועזת עוד יותר מסדאן ה- G70, ששוחרר לשנת 2017 למים התחרותיים בהם שוחים BMW 3 וסדרת מרצדס C קלאס, ולו בגלל היקף המכירות הצפוי ה
Comments
Post a Comment