אמור שלום לאמצע המנוע, 621-HP, 2021 מזראטי MC20 Supercar
בילי ריבוק - יצרן - בדיוק כשחשבנו שהדברים הולכים ומתיישנים אצל מזראטי, יצרנית הרכב האיטלקית המכובדת חושפת את מכונית העל של מזראטי MC20 משנת 2021. למרות שזה הוסיף לאחרונה גרסאות Trofeo של מכוניות הג'יבלי והקוואטרופורטה משנת 2021, מזראטי לא חשפה מוצר חדש לחלוטין מאז רכב השטח היוקרתי של לבנטה בשנת 2016. בהשוואה לשאר בני משפחתו, מכונית העל של מזראטי MC20 2021 היא חיה אחרת לגמרי.
ה- MC20, שמייצג את מזראטי קורסה 2020, פותח תוך 24 חודשים בלבד, ועל סמך מה שאנחנו רואים עד כה, מזראטי היא מתחילים להיות מתחרים אמיתיים בסצנת מכוניות ביצועים אולטרה במהלך העשור הזה. צפו בכל 42 התמונות מכונית הקופה של מזראטי MC20 משנת 2021 מונעת על ידי מנוע 3.0 ליטר V-6 מפותח, 90 מעלות, טווין טורבו בנפח 3.0 ליטר, המפיק 621 כוחות סוס במהירות 7,500 סל"ד ומומנט של 538 קג"מ.
מזראטי מכנה את המנוע החדש הזה בשם המנוע. "Nettuno", כלומר נפטון באיטלקית, וזה נשמע כאילו זה פלא מכני. יש לו 12 מצתים עצומים, 12 תאי בעירה חדשניים, שימון אבק יבש, ופירי זיזים כפולים עם תזמון שסתום משתנה. הכוח נשלח לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמדים, שמונה הילוכים.
בין היתר הודות לנהיגה זו, מכונית העל של מזראטי MC20 2021 יכולה לנסוע ב -60 קמ"ש מעמידה תוך 2.9 שניות; 124 קמ"ש מגיעים תוך 8.8 שניות בלבד.
המהירות המרבית היא יותר מ -202 קמ"ש, אומר מזראטי. נתונים אלה הם גם תוצאה של משקל שפה קל יחסית (בסטנדרטים מודרניים) של 3,240 פאונד. מכונית העל של מזראטי MC20 משנת 2021 נראית חדישה כפי שמציעים נתוני הביצועים שלה.
שלדת המונוקוק של סיבי הפחמן שלה עטופה במרכב סיבי פחמן מינימליסטי ומודרני, המזכיר את מכונית העל האגדית MC12 של פעם. במקום שיש לו פנסים אופקיים או אלכסוניים רחבים, יש לו תאורה כמעט זקופה שמדגישה את האף החד של הקופה. הקופה כוללת גם דלתות פרפר דרמטיות, משהו נוסף בתוספת במחלקת הסטיילינג.
הלקוחות יבחרו לעת עתה בשישה צבעים, אך הגג השחור נשאר לא משנה באיזה צבע כולל תבחרו. לדברי מזראטי, היא חידדה את האווירודינמיקה של ה- MC20 במשך יותר מ -2,000 שעות עבודה במנהרת הרוח של קונסטרקטור המירוצים דלארה; כמו כן, נכתב כי הוא הפעיל יותר מ -1,000 סימולציות של דינמיקת נוזלים חישובית, והבטיח כי צורת מכונית העל יפה ופונקציונאלית כאחד. למרות שיש לו רשת עצומה של אפקטים אווירודינמיים, מזראטי עבדה קשה כדי להסתיר את הזימים והחורים של MC20 שהפכו נפוצים כל כך בתכנון מכוניות העל המודרניות.
חלק ניכר מכוח הנמוך של המכונית מיוצר תחתיה באמצעות מחוללי מערבולת מקדימה, כמו וכן תחתית מעוקלת שנועדה לייצר יותר כוח למטה על הציר הקדמי. מעל הציר האחורי מפזר עם תעלות בצורות ועומקים משתנים כדי לשמור על החלק האחורי של המכונית. יש מתלה רב-קישורי בכל ארבע הפינות, ובלמי ברמבו מספקים כוח עצירה.
צפו בכל 42 התמונות תחושת המינימליזם המודרניסטי נמשכת בתוך תא הנוסעים, בזכות פנים מסודר אך יוקרתי למראה. אשכול המכשירים מוצג בתצוגה מקוונת בגודל 10 אינץ ', המלווה במסך אינפוטיינמנט שני באותו גודל. במהלך אירוע הבכורה המקוון שלו, מכונית העל של מזראטי MC20 משנת 2021 חצתה את הבמה עם פנים שחור מעוטר עם הרבה אלקנטרה ומבטאים כחולים.
ההגה עשוי סיבי פחמן, כמו גם מיקרו-זמש, והוא ספורט מסיבי משוטים להילוך הילוכים. מי שמקווה לטייל ב- MC20 יכול לצפות לנפח מזוודות בגודל 5.3 מטר מעוקב.
מזראטי כוללת מגוון הגדרות מצב נסיעה כדי לאפשר לנהגים להגדיר את חווית הנהיגה לפי הצורך. MC20 2021 מתחיל במצב GT כהגדרת ברירת המחדל ומכוונת הנוחות; ספורט מקשיח את המתלים האדפטיביים ומחדד את הפקדים ואת ההיענות. זה גם מאפשר לפתיחת שסתומי פליטה ב -3,500 סל"ד ולא ל -5,000 סל"ד רגילים, כדי להגביר את פסקול.
מצב רטוב מגביל את דחף המנוע ומוודא שכל מערכות המתיחה וסיוע ביציבות עומדות בכוננות גבוהה. מצב קורסה מאפשר בקרת שיגור ומגביל את רמת התערבות בקרת המשיכה והיציבות; מערכת הפליטה נשארת פתוחה לחלוטין גם בפרופיל הכונן הזה. הגדרה חמישית של ESC Off מבטלת לחלוטין את כל המטפלות האלקטרוניות.
צפו בכל 42 התמונות מצפה שמזראטי תחשוף גרסה חשמלית לחלוטין של ה- MC20 בשנת 2022. מכונית העל תוסף והפעל תהיה דגם הנעה לכל הגלגלים לעומת תצורת ההנעה האחורית של הגרסה המונעת בנזין. איור של 240 קילומטרים של טווח חשמלי וזמני תאוצה משופרים בהשוואה לדגם הסטנדרטי.
אם שום דבר אחר, מזראטי MC20 משנת 2021 מדגים כי למרק יש שאיפות רציניות להיות מתמודדת רצינית בשוק מכוניות העל המודרניות, תוך שהיא שואבת השראה מרכבי העבר הבולטים שלה. רוצה אחד? מזראטי לוקחת כעת הזמנות ל- MC20 2021, והייצור מתחיל בסוף 2020. המחירים נותרים עלומים, אך כמתחרה ישירה של למבורגיני Huracan EVO RWD, מחיר הבסיס שלה אמור לרדת בטווח המכונית ההיא; הלמבורגיני מתחיל ב -214,366 דולר.
מנוע V-6 שפותח בבית מייצר 621 כ"ס הודות לתאי בעירה כפולה רוב כוח האדם התחתון של המכונית מגיע מלמטה חמישה מצבי נסיעה להתאמה אישית של התנהגות המכונית יחס כוח ומשקל של 5.1 פאונד לכוחות סוס 210 כ"ס לליטר צפו בכל 42 התמונות 2021 מפרט מזראטי MC20 במבצע עַכשָׁיו מחיר 215,000 $ (בסיס) (est) מנוע 3.0 טווין טורבו DOHC 24 שסתומים V-6/621 כ"ס @ 7,500 סל"ד, 538 קג"מ @ 5,500 סל"ד הפצה 8 הילוכים כפולת מצמדים אוטומטית מַעֲרָך 2 דלתות, 2 נוסעים, אמצע מנוע, קופה RWD EPA MILEAGE לא L x W x H 183.
8 x 77.4 x 48.1 אינץ ' בסיס גלגלים 106.
3 אינץ ' מִשׁקָל 3,240 פאונד 0-60 MPH 2.9 שניות מהירות עליונה 203 קמ"ש הצג הכול.
Comments
Post a Comment