ניסאן GT-R ניסו לשנת 2020
צוות רכב p. זאק רקובן p ככל שאתה מתבגר, הזמן עובר מהר יותר. לחלופין, אם אתה נוהג על רכב ניסן GT-R, הזמן נוטה לחלוף במהירות - או שהוא לאט יותר? - פשוט בגלל כמה כדורים יוצאים במהירות אתה כנראה נוסע. או משהו כזה.
לצטט את דוק בראון, "מה שלא יהיה!" אבל כמו שהטייק של פרו רייסר מברך את ניסאן GT-R בשנת 2020 כקורבן מבחן המסלול האחרון שלו, איננו יכולים שלא לחוש לפחות נוסטלגיה. בהחלט כולנו התבגרנו מאז שה- GT-R המיתולוגי של ניסאן הגיע רשמית לצפון אמריקה, אז כינהנו אותו מכונית השנה שלנו. מבוגרים יותר מ -12 שנים, ליתר דיוק, מאז שגודזילה מדור ה- R35 היה ניתן להשיג אצל סוחר ניסן כנה-לא-טוב.
חובבי-ידיעה התאוו מרחוק ל- GT-Rs במשך 20 שנה, וזה הגיע ל השוק שלנו עם המרץ הגדול ביותר. יותר מעובד רכב אחד נזכר בנהיגה במכוניות המבחן המקוריות של GT-R מבריכת העיתונאים של ניסאן והופקדו על ידי אוהדים היפנטילטיים כמעט בכל עצירה. אחרי לפחות אחד מאיתנו הביתה מכונית מלאה באקוליטים צעירים שהוגבהו בבירור במשחקי הווידיאו של גראן טוריזמו שרק רצו לעמוד לצדה, להציץ בתוך תא הטייס, להסתכל מתחת למכסה המנוע, ולהצמיד תמונות של הטלפון הנייד ללא ספק לגבי התופעה המתפתחת אז המכונה פייסבוק.
ובכן, איך ניסן GT-R העביר מספרי מבחן מסלול מהיר ומהירים להפליא. עם מכשיר ה- V-6 התאום-טורבו החדיש ביותר המפיק 480 כוחות סוס, בשילוב עם דינמיקה מתקדמת המשופרת באמצעות אלקטרוניקה והנעה כל הגלגלים, ה- GT-R לקח את עצמו ואת כל המאתגרים. בסביבות 70,000 $ קנית GT-R וקנית לעצמך ביצועים לגיטימיים שתתאימו למוצא הפסאודו-מחתרתי שלה.
נהגת על GT-R, ללא ספק היית כוכב רוק בארבעה גלגלים, בכל רמזור ובכל איסוף רכב אליו התגלגלת. עולם הרכב נראה היום שונה בהרבה מכפי שהיה בשיא שלטונו של ה- GT-R, ובעוד המכונית נמצאת בעומק הדמדומים שלה, אין בה שום דבר חלופי. זה עדיין גורם למהומה כשאנשים מתייחסים אליו ברחוב, ולמרות שמחירו התפוצץ - על אחת כמה וכמה כשמדובר ב- 212,000 $ 2020 Nissan GT-R Nismo במבחן המסלול השבוע - ה- Factor הוא עדיין תקף.
מכוניות מסוימות, ברגע שהן עוברות נקודה מסוימת בתוחלת החיים שלהן, נוטות להתחלף לנגד עיניך בקריקטורות של עצמן, ואתה יכול לטעון שה- GT-R אינו חסין מהתופעה. ובכל זאת, היא מצווה על כבוד גדול לכל מקום אליו היא הולכת, גם אם תוכלו לקנות ביצועים דומים או אפילו טובים יותר בפורד מוסטנג מודרני שעולה כ 100,000 $ פחות. אבל זה פשוט לא אותו דבר, נכון? לחצו על כפתור ה- Play והצטרפו לאנדי פילגרים כאשר הוא בוחן את ניסאן GT-R Nismo לשנת 2020 עד לקצה גבול פארק NCM Motorsports ומזכיר לנו מדוע מכונית העל היפנית תמיד תהיה אחד הגדולים בכל הזמנים.
ותבדקו את כולל את ה- Leaderboard של Pro Racer כדי לראות במדויק כיצד Nismo מתייצב למכוניות ביצועים מהשורה הראשונה והצעירות בהרבה הזמינות כעת ..
Comments
Post a Comment