טיוח SUV של קאדילק Escalade משנות החמישים נראה גמדי!



אלכסנדר סטוקלוזה p Abimelec Arellano p כמו ספינות העוברות בלילה, שתי לוחיות השלט האייקוניות ביותר של קדילאק כמעט ולא חלקו שטח רצפה של סוכנות. אלדורדו עם שתי הדלתות - אותו סמל לזוהר ויוקרה אמריקאית של אמצע המאה - הועמד למנוחות בדיוק כשרכב חדש בשם E, האסקאלדה, הגיע להחזיר את קדילאק לחזית האופנה של הרכב. בתוך 20 שנים קצרות בלבד, ללא אילן יוחסין קודם, האסקאלדה הגיעה לשלוט ולהגדיר את שטח SUV היוקרתי.
אבל מה אם היה לו איזה שושלת קיימת? מה אם קדילאק היה חושב לראשונה על האסקאלאדה בשנות החמישים, כשהאפיל את האלדורדו על אמריקה שהולכת וגוברת? שאלה נהדרת, והיא ענתה על ידי המעצב אבילמק, שדמיין כיצד נראה נראית קדילאק אסקאלייד משנת 1959 אם חטיבת היוקרה של ג'נרל מוטורס הייתה חושבת את מושג SUV היוקרתי 40 שנה מוקדם יותר. בחוכמה, הרישומים מתארים את מה שנראה כמו תפישה מפנקת יותר על שברולט סובורבן של עידן שנות החמישים המאוחרות. כשם שהאסקאלדה של ימינו מפוצלת מהעץ המגדל את טאהו ופרבריה של שברולט, כמו גם יוקון ויוקון XL של GMC, איור זה מניח שאותם יחסי חלוקת חלקים עשויים להתקיים בין גרסאות תקופת המלחמה הקרה היפותטית של כלי רכב אלה. > צפו בכל 43 התמונות כמעט ברור עד כמה לידות האלדורדו והאסקלדה היו דומות. שניהם ישבו בחלל של מגמות סטיילינג רכב צעקניות. לאורך שנות החמישים של המאה העשרים ביצעה קאדילק במירוץ חימוש זנב עם יצרניות רכב אחרות, שהגיעה לשיאה בציורי הגב האחוריים המתנשאים של קדילאק אלדורדו ב -1959.
במהלך המעבר לאלף חדש, החליטה קדילאק לסטור את התגים, הכרום וכמה העץ המפואר יותר. ועור בפלטפורמת המשאיות המגניבה של ג'נרל ג'יי.ג'יי, שבורחים במירוץ נהנתני יותר ויותר בכדי להפוך רכבי יוקרה גבוהים יותר, כבדים יותר ויותר - מחירי הדלק יאבדו! אך מה שבאמת מתחכם ברכב השטח של קאדילק משנת 1999, הוא איך הוא תפס את המהות "היוקרה האישית" המסוגננת של אלדורדו וארזה אותה מחדש בפורמט שהיה מושך את אמריקה בראשית שנות ה -2000. Abilemec מתרגם את הרעיון הזה לעיצוב Escalade שלו משנת 1959, תוך שילוב סנפירי הזנב המפורסמים של קדילאק, פנסים אחוריים לאחר סילון, ופשיחות כרום-טסטיות מלפנים ומאחור על גבי סגנון גוף העגלה של הפרברים. "סלייד" הישן ההיפותטי כולל שלוש שורות של מושבי ספסל, מנוע V-8 גדול ol מתחת למכסה המנוע שלו ושלל אביזרי חשמל אלקטרוניים.
בפוסט באינסטגרם המעצב אפילו מספק מכירות משנת 1959. עלון עלון עבור האסקאלדה (והפרסומת המזוינת המדהימה שלמעלה), ובה כתוב: "מציאות חדשה של נהיגה מהנה! דרך תובלה חדשה לחלוטין רדיקלית כמו זו יכולה להיות רק תוצר של קדילאק, הסטנדרט של העולם. תערובת מושלמת של פרקטיות, נוחות, ערך, אלגנטיות ונוחות וחוויית היוקרה הטובה ביותר שיש ברכב מנועי הם כמה מהדברים שתוכלו לצפות מהקאדילק המודרנית ביותר שנבנתה אי פעם - Escalade הוא תחום משלו. לראות אותו ולנהוג בו זה לגלות [מדד] חדש למימוש בנהיגה מודרנית.
" עוד סירטונים מבט ראשון: העיצוב של הקאדילק החדש של קאדילק אסקלאד 2021 קאדילק אסקלה לראשונה וידאו פורשה קיימן GT4: מסלול גינגרמן 2016 מסלול קדילאק CTS-V מונע 2022 פולקסווגן גולף GTI מציג את הדברים שלו על מסלול המבחן כירון פור ספורט - טיזר דינמי חושף - Instagram Pro Racer Instagram קח: 2020 פורשה 911 קררה S 2022 GMC האמר EV משאית חשמלית: לוחות נשלפים לגג טיזר 2021 TLX קליפ טיזר רולס רויס ​​קולינן דגם 1: 8 בקנה מידה כן, זה קטנוע * מתנפח * שמתאים לשקית קניות של פרו רייסר: 2020 BMW Z4 M40i אם הייתה דרכה של Escalade 40 שנה לראשונה, האם היא הייתה נכנסת לשוק בשנת 1999 כ- GMC יוקון דנאלי שנרקם מחדש ומרכיב במהירות? כנראה שלא, אבל, אנו חושדים, 40 שנה של מזוודות - ושנות המחלה הנוראיות הללו בשנות השבעים והשמונים - ככל הנראה היו מקהים מעט את ברק הכוכב של רכב השטח של קדילאק, ממש כפי שהתלבשו אצל אלדורדו. חזק דרגת קדילאק לאורך השנים: היסטוריה ציר הזמן של פרברי שברולט: להיטים והדגשים מלוח השלט הארוך ביותר באמריקה פרברי שברולט מסתובבים 85, אז הנה גלריה בגודל מלא מכל דור.

Comments

Popular posts from this blog

2020 חתימה של מאזדה 6 היא זמן נחמד

היסטוריה, דורות, מפרט

רכב השטח המדהים 2022 Genesis GV70 מעלה את המינים שלו