נסיעת מבחן אמיתית בעולם: שבוע אחד בפולקסווגן פאסאט 2.0T SEL לשנת 2020
Todd Lassa p כשחושבים על פולקסווגן פאסאט לשנת 2020, חשוב לדעת מעט מההיסטוריה האחרונה. נבנה במפעל הרכבה חדש ונוצץ בצ'אטנוגה, טנסי, פולקסווגן פאסאט לשנת 2012 הפך לקוות המכוניות של העם הגדול כאשר פולקסווגן השיקה אותו בתחילת 2011. סוף סוף, הענק הגרמני שנאבק בארה"ב.
ש. בשוק מאז מכירות חיפושית מסוג 1 שהגיעו לשיא בתחילת שנות השבעים היה מכונית סדאן משפחתית בינונית שהייתה מתחרה מתקבל על הדעת עבור רבי המכר - טויוטה קאמרי, אקורד הונדה וניסן אלטימה. פאסאט זכתה בפרס מכונית השנה של מוטורנד 2012, וקראנו לה כל כוכב רכב.
ותודות בחלקו לפרסומת Super Bowl XLV של דארת 'ויידר "כוח", פולקסווגן פאסאט הייתה הצלחה, מוכרת באופן קבוע יותר מ 10,000 יחידות בחודש בארצות הברית במשך חלק גדול משנת הדגם הראשונה שלה מאז, רכבי שטח קומפקטיים החליפו סדנים בגודל בינוני כמכשיר הרכב לפי בחירה, ומפעל צ'טנוגה של פולקסווגן הוסיף את אטלס ואת אטלס ספורט קרוס כמוצריו העיקריים. נראה כי לפולקסווגן פאסאט לשנת 2020 אין סיכוי. אם פולקסווגן יכולה להמשיך ולגדול את מכירות האטלס / אטלס קרוס ספורט בסגנון אמריקאי מובהק, קל לדמיין את הפאסאט הולך בדרכם של פורד פיוז'ן וביואיק ריגל.
צפו בכל 17 התמונות 2020 פולקסווגן פאסאט פנים והכחדת תכונות, בינתיים איננה בכרטיסי הקאמרי, אקורד או אלטימה, או לצורך העניין היונדאי הסונטה החדש והמרהיב, או הקיה אופטימה. בשבע קערות הסופרבול מאז הפרסומת "הכוח" של פולקסווגן, היו שני דורות חדשים שכל אחד ממובילי הסגנון, אקורד וסונטה. לא בכדי מנהיגי הסגנון האלה הם גם מובילי הסגמנט, מבחינת תכונות, התקדמות, איכות ואיזון טיפול ברכיבה.
שני אלה נאחזים, פחות או יותר, בהיקפי המכירה הלא-חשובים שלהם אפילו כ אוכלים בוחרים נוהרים לקרוסאוברים או רכבי שטח בהמוניהם. הם יהיו ממוקמים היטב אם וכאשר הגאות יסתובב נגד עגלות תחנה גבוהות. בינתיים, פולקסווגן ניסתה לעמוד בקצב של לא יותר מציוצים קלים; סוף סוף הוא העניק לפאסאט עדכון "גדול-מינורי" בשנה שעברה, אך למעשה הוא כלל רק שדרוגים פנים ושינויים חיצוניים קוסמטיים הגורמים לו להיראות אפילו יותר כמו ג'טה בסיס ארוך-גלגלים.
אבל היי, לפאסאט תמיד יש מאז ומעולם היה מכונית סדאן גרמנית שמרנית, זקופה וחזקה בהשוואה להונדה אקורד והיונדאי סונטה המודעים לסגנון הגלוי. בהיותו קרוב משפחה של אאודי A4, פולקסווגן פאסאט לשנת 2020 וגלגוליו הקודמים תמיד היו בעלי פנים איכותיים, עם חומרים יוצאי דופן והתאמה וגימור מהשורה הראשונה. הבעיה היא שמותגים אחרים מזה עשרות שנים חקרו את תופעת איכות הפנים של פולקסווגן-אאודי, וכולם תפסו.
פנים פולקסווגן פאסאט לשנת 2020 הוא מקום נחמד להיות בו, במיוחד במושב האחורי הגדול והקבוצתי, אך זה לא נחמד ובטח שאינו ייחודי כמו מיטב המתחרים. חווית הנהיגה מאחורי ההגה של פולקסווגן פאסאט לשנת 2020 מתאימה לתיאור דומה. הפלטפורמה בת כמעט העשור שלה מציגה איכות נסיעה טובה וטיפול די פרי, המבוסס על נסיעת מבחן שלא אפשרה מהירויות מחוץ לכביש שיגרמו את הצמיג הקדמי החיצוני לריצוף עם האף הנעה קדמית בלתי נמנע. צלילה.
תחושת ההיגוי והפידבק טובים למדי, והפאסאט היא מכונית נוחה מבלי להיות מבודדת מדי. אבל זה פשוט לא עושה שום דבר יוצא דופן כדי לדחוף את עצמו קרוב לחזית חבילת סדאן בינונית. עוד סירטונים מבחן ראשון: פולקסווגן ג'טה GLI לשנת 2016 רכב מוסך כל הכוכבים Roadkill פרק פרק 39 של רייסר פרו: 2019 מהדורת הארנב פולקסווגן גולף GTI מהלך הפרוץ של רייסר: 2019 יונדאי ולוסטר N למבורגיני הורקאן צילום מודל בקנה מידה - מאחורי הקלעים טיזר: פורד מוסטנג קוברה Jet 1400 חשמלי דראגסטר אב טיפוס 2022 GMC האמר טנדר טנדר - טיזר אפריל 2020 תצוגה מקדימה של כוכב הלכת Petrolhead: כוננים אפיים במכוניות אפיות 1970 פורד F100 Highboy ICON Reformer: משאית מתוקה אחת 2020 פורשה קיימן GT4 Pro Racers קח 2022 פולקסווגן גולף GTI מראה את הדברים שלו על מסלול מבחן מנוע הארבעה צילינדרים עם טורבו טורבו 2. פלטה 2. ליטר הוא מספיק חלק בנהיגה עצירה. זה מעודן לטורבו I-4, אם כי עדיף שתתמקדו בצלילים שמגיעים מהרדיו, במיוחד כשאתם יושבים בפנסי עצירה. עם מספר מומנט מרבי הגבוה ממספר כוח הסוס, ומגיע במהירות 1,700 סל"ד בלבד, הפאסאט משגר יפה מאוד ומייצר מיזוגים בטוחים מאוד לתנועת כבישים מהירים או כביש מהיר.
פולקסווגן פאסאט לשנת 2020 היא לא ממש גרסת המכוניות המשפחתית של פולקסווגן GTI שאולי אתם מחפשים, אבל בעולם מלא ברכבי שטח, כל הסדנים הם נהגים ספורטיביים ללא ספק בימינו. עבור צרכני הזרם המרכזי, פולקסווגן עברה לטיגאנים ולאטלסים שונים; עד ואם הוא מעצב מחדש את הפאסאט הצפון אמריקאי לפלטפורמת ה- MQB שלו, אין מה להמליץ עליו על פני התחרות של המותג האסייתי. 2020 פולקסווגן פאסאט בכונן הראשון סקירה: זה בסדר מונע: העגלה האירופאית פולקסווגן פאסאט היא סחורה מוצקה פולקסווגן פאסאט 2019 מקבל מתיחת פנים באירופה צפו בכל 17 התמונות 2020 פולקסווגן פאסאט 2. מפרט טכני 0T SEL במבצע עכשיו מחיר 31,490 $ / 32,410 $ (בסיס / כפי שנבדק) מנוע 2.0 ל 'טורבו DOHC 16 שסתומים I-4/174 כ"ס @ 5,200 סל"ד, 206 קילוגרם רגל @ 1,700 סל"ד הפצה 6 הילוכים אוטומטיים LAYOUT 4 דלתות, 5 נוסעים, מנוע קדמי, סדאן FWD EPA MILEAGE 23/34 mpg (est) L x B x H 193.6 x 72.
2 x 58.0 אינץ ' בסיס גלגלים 58.0 ב משקל 3,325 פאונד 0-60 MPH 7.
8 שניות מהירות עליונה 130 קמ"ש תראה את כל.
Comments
Post a Comment