ספארו מסוג Roofnest XL הוא אוהל גג ראדה להארות זרים וחניכים



אד טחני p יצרן p כאשר מזג אוויר חם חוזר לרוב ארצות הברית, אין זמן טוב יותר מההווה לתכנן נסיגה בקיץ וטיול קמפינג. לחלופין, אם הדבר בהסגר העצמי הזה מסתובב בקיץ, אז אין זמן טוב יותר מההווה לתכנן קמפינג קיץ בחניה או בחצר האחורית. למרבה המזל, מספר חברות מציעות אוהלי גג עשויים פיברגלס קשיחים שקל להתקין על מתלי הגג של רוב כלי הרכב.
האוהלים נפתחים או נסגרים תוך פחות מדקה ומקנים משמעות חדשה לחדר עם נוף. חברת Roofnest מקולורדו מגלגלת את האוהל האחרון עם קליפה קשה בשם Sparrow XL. היא מציעה נפח פנים גדול עוד יותר ביחס לקודמתה בזכות שמונה ס"מ נוספים ברוחב הכללי.
רכב בדק בשנה שעברה שני Sandpiper Roofnest דומה לשני אנשים ונמצא שהוא די מרווח - אפילו עבור אחד העובדים הגבוהים ביותר שלנו. צפו בכל 13 התמונות גם החיים קלים יותר מהרשת, והקליפה העליונה של דגם Sparrow האחרונה יכולה להכיל פאנל סולארי גמיש של 100 וואט. בחרו בדגם ה- XL ויש מספיק מקום לפאנל של 160 וואט.
הוא בטח לא יטען טסלה, אך הוא יאפשר לכם להפעיל ציוד חשמלי נמוך וואט ללא חיבור כוח. אוהל הבד מכותנה מפוליאסטר כותנה עמיד למים, ובנוסף הוא כולל כרית מזרן קצף של שלושה אינץ 'מובנית ומערכת כיס ניתנת לנעליים וציוד אחר. חברת Roofnest טוענת שהאוהל ישן בנוחות שני מבוגרים וילד או כלב.
זה מגיע גם עם סולם מתקפל אליו ניתן לטפס פנימה ולצאת ממנה, אם כי ייתכן שתזדקק לרמפה ארוכה באמת בכדי להכניס את הכלב לתוכו. האוהלים כוללים משלוח חינם בארצות הברית היבשתית. התמחור מתחיל ב -2,895 דולר, ואילו דגם ה- XL הגדול יותר נכנס ל -3,095 דולר. חזק כדור הארץ Super Camper XV-HD יכול להיות שלך עבור 1.7 מיליון דולר 10 מגניב טנדרים מותאמים אישית המותאמים אישית שאתה יכול (כנראה) להרשות לעצמך Rigs Camper Rigs מגדירים את הנחיתה לשנת 2020 צפו בכל 13 התמונות.

Comments

Popular posts from this blog

2020 חתימה של מאזדה 6 היא זמן נחמד

היסטוריה, דורות, מפרט

רכב השטח המדהים 2022 Genesis GV70 מעלה את המינים שלו