לקסוס LS500 יוצא לדרכים מפותלות: סקירה ארוכת טווח



אהרון גולד כאשר הוספנו לקסוס LS500 לצי ארבע העונות שלנו לטווח הארוך, הבהרנו מאוד שאנחנו מסתכלים על היבט הנוחות והיוקרה של מכונית היוקרה הנוחה הזו. בחרנו בכוונה את הגרסה הרכה יותר של ה- LS500, בניגוד לגרסת ה- F-Sport האתלטית יותר. "החלטנו מההתחלה מה לא היינו אחרי נסיעה ספורטיבית (או אפילו פסאודו ספורטיבית)", היו המילים שפרסמנו.
שלושה גורמים שאינם קשורים ברובם הפכו אותנו לצבועים. ראשית, יש את הנסיעה של ה- LS500, שלמרות השימוש במעיינות אוויר הוא חזק יותר מכפי שציפינו. המכונית מתנפנפת וציפה, כן, אבל יש זרם של זרזורים עסוקים שעשויים, חשבנו, אולי לרמוז למשהו קצת יותר ספורטיבי.
(או סתם כיול גרוע.) שנית, הניסיון שלנו עם GS450h מלפני מספר שנים. ה- GS מעולם לא עשה את הציון כמתחרה ב.מ.וו סדרה 5 (עם זאת, בהתחשב במסקנות בסוף מבחן BMW M550i ארבע העונות שלנו, אולי 5-הסדרה לא עושה את הציון כמתחרה בסדרה 5 בימינו ) ובכל זאת מצאנו את ה- GS כזריז להפליא בכמה מכבי הקניון המפותלים של לוס אנג'לס, אפילו - האם אנו מעזים לומר זאת - סוג של כיף.
ראו את כל 37 התמונות שלישית, משועמם לנו מהגולגלות שלנו. אז עלינו את ה- LS500 עד מאליבו, במיוחד לקניון דקר, אחד הדרכים האהובות עלינו לבידוד עצמי. כשנמצא שם, יתכן ואנחנו לא העברנו את ה- LS למצב ספורט וקפצנו על המצערת כאילו היו לנו שדים, אך ורק מתוך כוונה להבטיח למצוא דרכים טובות יותר לקוראים שלנו לשמור על עצמם בבית. מכיוון של- LS500 שלנו יש מתלה משתנה מותאם אישית אופציונלי, יש לו שני מצבי ספורט, שכותרתם Sport S ו- Sport +, וניסינו את שניהם. בראש ובראשונה, מעבר מנוחות לספורט מחדד את המתלה. המוצקות שהרגשנו לא הופכת למוצקה יותר, אבל צף שטיח הקסם נעלם כאילו - ובכן, על ידי קסם.
שנית, זה ה- switcheroo על גבי ההילוכים, שהוא למעשה הרבה יותר יעיל ממה שציפינו. ה- LS-500 416 כ"ס תאום טורבו V-6 הוא ברובו משרת שקט המספק גל מומנט מעודן של 442 קילוגרם-רגל כאשר קוראים לו, ואז נעלם לרקע. מצב הספורט מספק תוכנית הילוכים אגרסיבית יותר המשמרת את ההמונים, אפילו כשאנחנו מרימים את המצערת.
היא מתרחקת במהירות ככל שהמהירות יורדת, עד כדי כך שלא טרחנו לתפוס את התחושה היפה של הלקסוס משוטים משמרות מתכת. קריעה בפינות הביאה ייסורי אשמה על כך שהם משקיפים על העבודה הטובה שהמנוע יכול לעשות כאשר היא נשמרת בנקודת הרתיחה. ראו את כל 37 התמונות הפניית חיוג המצב חריץ נוסף לספורט + מציגה אלמנט חדש: רעש.
נאמר לנו כי מדובר בשיפור צליל אלקטרוני (בעיקרון, רעשי המנוע צנחו דרך הרמקולים), אבל זה רעש טוב - ה- V -6 שר עם קול שלא הבנו אפילו שהוא מחזיק (אם כי אנו מניחים שאם השיפור הוא אלקטרוני, ייתכן שהוא לא ממש בעל קול כזה). מצב הספורט כביכול משנה את תחושת ההיגוי, אך הסיכויים היו כה עדינים עד שבקושי שמנו לב. אף על פי כן, מצאנו כי ה- LS500 היה מוכן להפליג בעיקולים בחסד ובקינון ומינימום רעש צמיגים.
לא נהנינו זמן נהדר והיינו מודעים לחלקו הגדול של ה- LS500 על החלקים הצרים. של הדרך, אך הלקסוס הצליח לחרוג את הכפפות בחן שמתאים למעמד יאכטת היוקרה. היינו קוראים לזה כיף? בהשוואה לשבת על הספה ולקרוא מחדש את "שנותיי עם ג'נרל מוטורס" של אלפרד סלואן, כן, בהחלט. אולי לא במובן זה שאנו משתמשים בדרך כלל במילה, אולם המובן הזה הוא מכוניות של ארבע העונות כמו הונדה סיוויק סוג R ויונדאי ולוסטר נ.
אבל הלקסוס היה בהחלט מוכשר, ובהתחשב באיזו מידה הוא מצליח יום יום- נוחות יום, זה טוב משציפינו. אנו מסתפקים בכדי לאפשר ל- LS500 למלא את המשימה שלשמה הוזמן, והיא להעביר אותנו בבידוד. אבל אם רק בידוד כזה כרוך בכמה עקומות חדות, ובכן, "צבוע" הוא לא הדבר הגרוע ביותר שקראנו לו.
עוד סירטונים צריך לדעת: Lexus LC להמרה הוא פחות מ- $ 100K אקזוטי יונדאי נבואה EV Concept חושף 2021 מקלארן 765LT IED טרייסי קונספט שטח רכב IED טרייסי קונספט פנים: קח מבט בתוך 2020 הונדה CR-V היברידית B-Roll 2020 אדמה Rover Defender 110 2021 יונדאי אלנטרה קטעי ריצה היברידיים משוריינים לינקולן ניווט מאת INKAS - Walkaround למבורגיני דגם בקנה מידה צילום צילומים - מאחורי הקלעים Lotus Evija EV Hypercar - קונפיגורור אנימציה למבורגיני הורקאן סולם דגם צילום לצילום - מאחורי הקלעים צפו בכל 37 התמונות Lexus LS500 2020 שלנו סקירה כללית מחיר 76,475 $ / 106,645 $ (בסיס / כפי שנבדק) מנוע 3.5 ליטר תאום טורבו DOHC 24 שסתומים V-6/416 @ 6,000 סל"ד, 442 ל"פ - 1,600-4,800 סל"ד העברה 10 הילוכים אוטומטיים LAYOUT 4 דלתות, 5 נוסעים, מנוע קדמי, סדאן RWD שלדה בנייה יחידה היגוי כוח חישת מהירות חשמלי נעזר מעגל פונה 37.4 רגל ההשהיה, F / R Multilink / Multilink בלמים, F / R דיסק אוורור / דיסק אוורור גלגלים, F / R 20 אינץ '/ 20 אינץ' צמיגים ברידג'סטון טורנזה EL450, 245 / 45RF20 99V מידות L X W X H 206.
1 x 74.8 x 57.1 אינץ ' בסיס גלגלים 123.
0 בתוך TRACK, F / R 64.2 / 64.4 בתוך חדר עבודה, F / R 36.
8 / 36.4 in LEGROOM, F / R 41.0 / 38.
9 in חדר תריסים, F / R 58.8 / 56/4 בתוך יכולת מטען 17.0 סמ"ק משקל 4,949 פאונד עומס במשקל F / R 53% / 47% EPA MILEAGE 19/30/23 (עיר / hwy / משולב) יכולת דלק 22.
2 גל טווח דלק 666 מייל (est) כיתה דלק פרימיום 0-60 MPH 5.1 שניות מהירות עליונה 136 קמ"ש תראה את כל.

Comments

Popular posts from this blog

2020 חתימה של מאזדה 6 היא זמן נחמד

היסטוריה, דורות, מפרט

רכב השטח המדהים 2022 Genesis GV70 מעלה את המינים שלו