מנוע ה- Twin-Turbo V-6 החדש בנפח 3.0 ליטר החדש של אסטון מרטין
לאד טהייני לאסטון מרטין יש V-6 חדש מאוד, חזק מאוד בנפח 3.0 ליטר, והנה הצצה אליו מקרוב. כמו הורה גאה, מארקס הוציאה שורה של תמונות של המנוע הביתי המעוצב והיכול ההיברידי שלה, שיעלה לראשונה בוואלהאלה 2022. שם הקוד של המנוע, TM01, הוא מחווה למהנדס החלוץ טאדק מארק שתכנן והתעסק עם כמה מנועי אסטון מרטין האגדיים בשנות החמישים והשישים, כולל מנוע ה- V-8 בנפח 5.3 ליטר שיוצר במקור ל- DBS. בראשון של אסטון מרטין, ה- V-6 מעוצב עם מתווה "Vee hot", ומטעני הטורבו שלו חיים בין גדות הצילינדר, מקצרים את אינסטלציה הטורבו ומשפרים את תגובת המנוע (סעיפי הצריכה, ולכן, חיים בצד החיצוני של כל אחד מהם בנק הצילינדרים.
מיועד למכוניות הספורט הבאות של אסטון מרטין המתקדמות במנוע, TM01 מיועד לשבת נמוך ומאחורי תא הנוסעים, עם מערכת שמן יבש למרכז כובד נמוך יותר. הרכבים שבהם יותקן יפיקו יתרונות מרכז הכובד מהמשקל הקל של המנוע; באסטון אומרים שהמנוע שוקל פחות מ- 441 פאונד. ראו את כל 12 התמונות. TM01 מוכן לחלוטין לחשמל ויהיה בוואלה.
אסטון מרטין מפתחת בימים אלה מגוון של כלאיים ומדינות, "נתוני הכוח והמומנט הסופיים עבור כל יישום של תוואי הכוח הזה יהיו נקבע על פי המאפיינים הרצויים של כל מוצר שהוא מגיש ואושר בזמן ההשקה. " תרגום? אנחנו לא יודעים כמה כוח מייצר ה- V-6 החדש, עם או בלי תוספות לחשמל, אבל תסתכל בוואלהלה שלמעלה. אתה חושב שזה הולך להיות איטי? וחוץ מזה, אם אתה מודאג מספירת צילינדרים, אל תסתכל רחוק יותר מהפורד GT שמשתמש גם V-6 עם טורבו (ללא חשמל).
אנדי פאלמר, נשיא ומנכ"ל אסטון מרטין, אומר לנו כי "להתקדם, יחידת הכוח הזו תהיה אינטגרלית להרבה ממה שאנחנו עושים והסימנים הראשונים של מה שמנוע זה ישיג הם מבטיחים להפליא." ראו את כל 12 התמונות. מנוע TM01 החדש ייבנה בבריטניה
והוא עשוי להחליף בסופו של דבר את V-8s המקוריים של AMG המשמשים כיום ב- DB11, Vantage ו- DBX אחרי 2022. אם זה זמן רב מדי לחכות, אולי ממליץ על אסטון מרטין V12 ספידסטר המיועד לשנת 2021 בכדי לשמור על בידור בינתיים? חזק אסטון מרטין וונטאז 'רודסטר משנת 2021 הוא יופי בריטי נראה כי אסטון מרטין V12 ספידסטר נראה מדהים 2021 אסטון מרטין ונטאג 'מקבל תיבת הילוכים ידנית רגילה עם 7 הילוכים צפו בכל 12 התמונות.
Comments
Post a Comment