מונו BAC חדש מוסיף קלילות, טורבו ואפילו אלגנטיות



Alex Kierstein p יצרן p BAC מונו תופס את אותו שטח נדיר בראש הפירמידה הממוקדת של הנהג, כלי יחיד לנהיגה בטוהר - ממש מילולית, מכיוון שאופי מושבו היחיד של מונו נמצא שם בשם. כעת הוא חזק יותר, קל יותר ואפילו למראה ספורטיבי יותר מאשר מונו מהדור הקודם שלא ייאמן. וזה לוקח השראה מהארדקור BAC מונו R שעלה לראשונה בשנה שעברה.
בעוד שלרוב המכוניות המינימליסטיות האלה פשוט אין את החדר או הנטייה להעסיק משהו מעבר לאסתטיקה תועלתנית פאנקית, א-לה אריאל אטום או קאטרהם שבע, המונו כבר היה מלוטש. והשימוש ב- DNA העיצובי של ה- Mono R הפך אותו למרפה יותר. הפנסים הראשיים המותקנים במרכז מחליקים על המסלול במרחב האווירי בין המעטה הדק יותר לפנלים העליונים.
הדברים שביניהם, פיסות התלייה וחוטים בגוף, נראים לעין, אך ישבו במושב האחורי לעבודות הגוף החלקות והנקיות. בחזרה, הכל עסקי, מחפש את כל העולם כמו מכונית מרוץ גלגלים פתוחה להציל את הפגושים המתארים היטב מחובקים את הצמיגים. ב- BAC אומרים שהוא "קל יותר, נקי ופשטני יותר ויזואלית" - וזה לא התפארות ריקה.
זה בדיוק מה שהוא. וזה נקודת נגד פחות מקטרת לרכבים דומים כמו ה- KTM X-Bow הפתוח (או אפילו גרסת ה- GTX החדשה-סגורה). אולי לטובה, מבחינת מראה, הוא חסר את צריכת הצד המסיבית והפודלית של ה- R.
אבל הפגושים הקדמיים שלה, והתרמילים הצדדיים המתקררים, יעילים שניהם בזכות עבודות עיצוב שנעשו עבור ה- R. ראו את כל 36 התמונות בזמן שהמכונית הקודמת השתמשה בעיסוי Cosworth בנוי 2.3 ליטר ארבעה צילינדרים, מונו החדשה עוברת לטחנה בעלת טורבו דו-עוצמתי בנפח 2. ליטר 3 ליטרים המוציאה 332 כוחות סוס, 27 כ"ס יותר מהיחידה הישנה. המנוע החדש משומן על ידי מערכת יבשה יבשה, שיש לה יתרון נוסף בהפחתת מרכז הכובד. BAC טרם הצהירה כמה משקל המנוע החדש וצנרת הטורבו מוסיפים, אך המשקל הכללי של מונו הצטמצם ב 22 פאונד.
בהתחשב בעובדה שמונו BAC החדש שוקל 1,257 פאונד, הירידה במשקל משמעותית. BAC העמיד את המונו בדיאטה שכוללת גלגלים קלים יותר, מחסום קליל של AP Racing (או יחידות קלות-פחמן-קרמיות קלות יותר) וכן הלאה. BAC מזכה את השותפות שלה עם Autodesk, חברת תוכנה לעיצוב תלת-ממדי, עבור מציאת מקומות לגזוז פאונד במכונית הזו כבר במשקל בנטמי.
עוד סירטונים 9 סיבות מדוע מכונית ה- BAC מונו היא מכונית הכביש הקיצונית ביותר שיצרה אי פעם פרו רייסר: 2019 פורשה GT3 RS פורשה 911 קאררה 4S 992 מהדורת האגדה הבלגית מכבדת את ג'קי איקקס Sony Vision-S קונספט מכונית 2020 נצנץ לעין טריילר_V1 2021 אלפא רומיאו ג'וליה GTA ו- GTAm 2021 אלפא רומיאו ג'וליה GTA ו- GTAm B-Roll בוגאטי כירון פור ספורט: מחדר העיתונות י נבאי נבואה EV קונספט חושף 2021 מקלארן 765LT IED טרייסי קונספט רכב שטח IED טרייסי קונספט פנים: קח מבט בפנים צמיגי אולינס מתכווננים דו כיווניים וצמיגי Pirelli Trofeo R בהרכב בהתאמה אישית, מסייעים למונו בפינות, ובעוד שהחברה אינה מספקת הערכה לרוחב-ג'י, אתה יכול בבטחה להניח שהוא יסדר מחדש את הקרביים שלך. המהירות הגבוהה ביותר נמצאת בטווח "הלוואי שהיה לי שמשה קדמית" במהירות 170 קמ"ש; 60 קמ"ש נשלחים תוך 2.7 שניות. נטען.
BAC יחייב את אלה בבריטניה 165,950 ליש"ט כדי להתחיל בזכות הפריבילגיה של בעלות מינימליזם כה אלגנטי - זה בערך 211,000 דולר בשערי החליפין של ימינו, מה שמסביר את מה ששמענו לאחרונה בעלות מונו בארה"ב.
כל הסימנים האם החברה תמשיך להציע אותה באמריקה, כמו כן תתרחב בעתיד למדינות חדשות. צפו בכל 36 התמונות.

Comments

Popular posts from this blog

2020 חתימה של מאזדה 6 היא זמן נחמד

היסטוריה, דורות, מפרט

רכב השטח המדהים 2022 Genesis GV70 מעלה את המינים שלו