2021 מרצדס בנץ E-Class All-Terrain מעלה את מצב העגלה אמנות
אלכסנדר סטוקלוזה p אל תשתעשע מהקריאה של מרצדס-בנץ כי לראשונה אי פעם, עגלת ה- All-Terrain E-class מציגה את ארה"ב. זה היה, די, כבר כאן - בצורה של כמעט עגלה זהה E450.
העגלה הנמוכה והלא-לבושה של E-Class מוחלפת לכביש השטח E450 כאן בארצות הברית. מעבר לים, שתי העגלות ימשיכו להימכר זו לצד זו, אך לא כאן. תוהה מה כל כך השטח בעגלת המרצדס-בנץ? אם פגושים מפלסטיק דמוי SUV מתלקחים ושריון גוף, מעלית מתלה קטנה וספירת שמות מחוספסת נשמעת, ובכן, שלושת הדברים האלה.
הפורמט הזה אינו חדש - זה פחות או יותר אותו הנוסחה שיש לאאוטבק של סובארו. לרוץ להצלחה כאן באמריקה. הטיפול ב- All-Terrain הוצע בעגלה מסוג E-Class בשוק האירופי מאז שהמודל של הדור הנוכחי עלה למכירה לשנת הדגם 2017. המסע שלה לעולם החדש עולה בקנה אחד עם הרענון של מערך ה- E לשנת 2021, והוא יעלה נגד אאודי A6 Allroad.
אותם עדכונים בסיסיים פגעו אז ב- All-Terrain E-Class כפי שהם מיושמים על מכונית הסדאן מסוג E2121: פנסי LED מלאים מעודכנים, פנסים אחוריים מתוקנים ומשפץ קל עבור הפגוש הקדמי והסבכה. העגלה יורשת גם את אותו מנוע ה- M256 Inline-Six כמו שאר בני משפחת ה- E-Class עם תות 450, הכוללת את מערך EQ Boost ההיברידי המתון עם מערכת חשמל של 48 וולט. התפוקה הכוללת היא 362 כוחות סוס, שזה בדיוק אותו תפוקת התוצרת של עגלת ה- E450 של העגלה 2020 שאינו מחשמל V-6.
מרצדס, סוף סוף, הציגה את תא הנוסעים הכפול בגודל 12.3 אינץ 'של E-Class מציג מחיר רגיל. בתחילה, כאשר ה- E הנוכחי הושק ב- U.
S., הקונים נאלצו להצטייד בקבוצת האופציות היקרה ביותר כדי "לפתוח" את הפריבילגיה ואז לבזבז יותר כסף עבור אשכול מדדי דיגיטלי ברזולוציה גבוהה כדי להתאים ל תצוגה מרכזית. מדוע זה משנה? בשתי התצוגות היו חלקים רחבים אופקיים רחבים; עם שני התצוגה על הסיפון, לוח המחוונים היה מדהים - עם מדדי האנלוגי הסטנדרטיים שליד התצוגה המרכזית, לא כל כך.
עכשיו כל קונה של E-Class מקבל את הגדרת הכסף, ומערכת ההדרכה שודרגה לתוכנת ה- MBUX האחרונה של בנץ. . השינוי העיקרי היחיד האחר - ובכן, מלבד הפיכת העגלה האלקטרונית-למחלקה לרכב פסאודו-שטח - לשנת 2021 כולל פריחה של תכונות סיוע לנהג מעודכנות. ישנו הגה מהדור החדש עם זיהוי כיבוי לסיבוב ההיגוי האקטיבי, המגדיל את בקרת השיוט מכ"ם דיסטרוניק אסיסט ופונקציות אוטונומיות חצי עצירות- and-Go Assist.
מערכת הניטור במקום העיוור כוללת אזהרת רמפה יציאה, והתקנת בלימת החירום של Active Brake Assist אוטומטית מוסיפה פונקציית הימנעות מההגה. נתגעגע לעגלת E450 הרגילה כאשר ה- All-Terrain יחליף אותה בהמשך השנה. כך, אנו מדמיינים, גם הרוכשים המסורתיים של העגלה האלקטרונית, שנאמרים שהם בין הנאמנים והעשירים ביותר בכל תיק המותגים של מרצדס הכולל גם AMG ומייבאך. האם הם ייקחו את זה E450 לבוש פלסטיק, עטורת הרפתקאות, או להסתובב בעגלות הסטליאריות, המעוצבות והקלאסיות שלהם עוד קצת? זו כעת הבעיה של מרצדס-בנץ לפתור. הטייק שלנו? העגלה של המחלקה האלקטרונית אולי לא נמכרה בכמויות אדירות, אך היא התאימה גם לקהל לקוחות סלקטיבי במיוחד - שאולי לא נהנה להיות מזוהה עם אמריקאים רגילים יותר שמעדיפים משהו כמו השטח לפני העגלה המסורתית. קרא עוד אאודי A6 Allroad לשנת 2020 חוזרת לארה"ב.
ש. מרצדס-בנץ ו- AMG לשנת 2020: מתחמם כאן ברצינות כיצד להפוך את העגלה מרצדס-AMG E63 S לשינה מושלמת עוד יותר צפו בכל 37 התמונות.
Comments
Post a Comment