ג'נרל מוטורס מכריזה על 10 מכוניות חשמליות חדשות
Todd Lassa p פתאום, המנוע הבינוני קורבט נראה כל כך מוקדם בשנת 2020. החודש ג'נרל מוטורס סידר 10 מכוניות חשמליות חדשות, משאיות ורכבי שטח בחצי מעגל בתוך כיפת העיצוב המפורסמת שלה בוורן, מישיגן. לא היו סורגי חזית, כפי שאנו מכירים אותם, אך לשברולטים, ל GMC, לבנים ולקדילקים הוצגו אופי רב, וקל היה לראות שבעלי טסלה מוכנים להמשיך מסטיילינג הסבון המינימליסטי המומס של מכוניותיהם. כלומר, אם הם יכולים לעטוף את דעתם סביב הרעיון של יצרנית מחשבת קדימה שהוקמה לפני 112 שנה.
עשרת דגמי המכוניות החשמליות העתידיות שנחשפו ביום רביעי (ללא צילום מותר) יתגלגלו עד שנת 2025, כולל איסוף ה- GMC האמר וה- SUV של 2022 GM-SUV, המיועד להתחיל בייצור במפעל ההרכבות Hamtramck של יצרנית הרכב בסוף 2021 (ההאמר עדיין אמור היה להיחשף בפומבי מלא ב -20 במאי), ושברולט בולט EUV, שיהפוך להיות הלא-קדילאק הראשון שמציע סופר קרוז. Super Cruise זוכה גם לשדרוגים, כולל יכולות לשינוי נתיב, ובקרוב יכולת נהיגה עצמית בכביש תא המטען. ישנם גם שני כלי עזר ביואיק בגודל בינוני, רכב שטח וקרוסאובר עם פרופיל קופה.
שניהם כמעט בוודאות יושקו בסין לפני שהם יושקו בארצות הברית. שברולט מתכנן גם קרוסאובר חשמלי שנראה מאוד כאילו זה יכול להיות הבלייזר הבא, וקדילק מתכננת גם שלושה מכשירי EV חדשים. ה- Cadillac Lyriq יהיה הראשון מבין שלוש מכוניות חשמליות של קדילאק שהגיעו לשוק.
מדובר ברכב שטח דו-שבי בגודל XT5 שהוקניט לראשונה רגע לפני תערוכת הרכב בדטרויט בשנת 2019, ו- GM רומז שהוא יגיע לשוק אחרי ה- GMC האמר מתישהו בשנה הקלנדרית 2022 כאחת מ -20 המכוניות החשמליות הנותרות שהבטיחו בעבר GM עד שנת 2023. האחרים, כמו רכב השטח הקדוש הגדול של שלוש השורות שישתף את חבילת הסוללות 24 המודולים של ההאמר ואת ההתאמה המדהימה של קדילאק סלסטי סדנת הדגל, ככל הנראה נמנית עם דגמים חדשים המגיעים לאחר 2023 אך לפני 2025. ראו את כל 11 התמונות כראוי, 10 EV EVs EV EV החדש מקבלים לוחות מכשירים דיגיטליים גדולים ומסכי מרכז - עד 18 אינץ 'או יותר, כאשר חלק מהרכבים מקדילק משיגים מסכים שמשתרעים על כל רוחב המקף, מדלת אחת לשנייה. .
היעדים של GM, כפי שתואר על ידי המנכ"ל מרי בארה, הם נשגבים. היא שואפת להשיק את כל מכשירי ה- EV הללו עד שנת 2025 בדרך למכירת מיליון כלי רכב חשמליים כאלה בין צפון אמריקה לסין באותה שנה. יותר מ 60 אחוז מנכסי ההנדסה של יצרנית הרכב מתרכזים ברמת EVV, ו- GM תוציא 20 מיליארד דולר על תוכנית החשמל שלה בין השנה ל 2025.
זה יותר משלושה מיליארד דולר בשנה. "כדי לחולל את השינוי הזה, אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר EVV על הכביש במהירות האפשרית," אמר בארה. איפה הדרישה? GM מכרה 58,313 ברגי שברולט במשך קצת יותר משלוש שנים קלנדריות נכון ליום 31 בדצמבר האחרון, בעוד שטסלה מכרה 223,200 מכוניות חשמליות בסך הכל בבריטניה.
ש. בשנת 2019 בלבד (שני המספרים נערכו על ידי חדשות הרכב). ל- GM יש דרך ארוכה לעבור בחמש שנים קצרות, אם כי אני חושד שרוב מיליון המכירות הללו עד 2025 יהיו בסין, ולא בארצות הברית.
אף על פי כן, היעדים הסופיים של GM כפי שהובעה על ידי בארה כוללים רכישת כל החשמל מחומרים מתחדשים - בארצות הברית עד שנת 2030, ובאופן גלובלי עד שנת 2040, וכמובן, "אפס קריסות, אפס פליטות ואפס עומס.
" כבר, ניתן לעשות שימוש חוזר או למחזר 100 אחוז מהמצברים שהוחזרו על ידי GM. עוד סירטונים הודיעה על משאית חשמלית של ג'יימס פרו רייסר: 2019 פורשה GT3 RS פורשה 911 קאררה 4S 992 מהדורת האגדה הבלגית מכבדת את ג'קי איקקס Sony Vision-S קונספט מכונית 2020 נצנוץ עין טריילר_V1 2021 אלפא רומיאו ג'וליה GTA ו- GTAm 2021 אלפא רומיאו ג'וליה GTA ו- GTAm B רול בוגאטי כירון פור ספורט: מחדר העיתונאים נבואה יונדאי EV קונספט חושף 2021 מקלארן 765LT IED קונספט טרייסי מחוץ לכביש IED טרייסי קונספט פנים: קח מבט בפנים עבור הקונים האמריקנים, הסוללה הקניינית החדשה של GM (שפותחה עם השותף LG Chem) סוללות Ultium משתמשות ברמות מופחתות של קובלט וניקל נדירים ויקרים ממדינות בדרכה לפתח סוללות מצב מוצק נטולות קובלט וייקל, בסופו של דבר בפחות מ- 100 דולר לכל קילוואט לשעה, נמוכה משמעותית מעלות 145 $ כיום לקוט"ש. ובכל זאת, הביקוש הנוכחי לרכב הוא איפשהו בין אחוז ל -1.
5 אחוזים מכלל הרכבים שנמכרו, גם כאן באמריקה וגם ברחבי העולם. GM גם בוודאי לא צריכה למהר לרמות EV עם נפחים גדולים באקלים הפוליטי הנוכחי בארה"ב, בעוד שהשוק הסיני היורד במהירות מתקרב למיליון מוצרי חשמל בסך הכל בשנה, בדרך לאיסור מנוע בעירה פנימית נמרץ. צפו בכל 11 התמונות.
Comments
Post a Comment