מרצדס בנץ מוותרת על טנדר ה- X שלה
אלכס נישימוטו p לאחר שלוש שנים בלבד בשוק, הפסקת ה- X-Class של מרצדס בנץ מופסקת. הייצור יפסק במפעל ההרכבה בספרד עד יוני. אם אינך מכיר את ה- X- קלאס, מדובר בטנדר בגודל בינוני שהוא פחות או יותר גרסה מהונדסת תג של ניסאן נבארה, גרסת השוק העולמי של ה- Frontier השפל. אותו פקטויד קטן צריך לענות על שאלות מדוע מרצדס מעולם לא הביאה את ה- X-Class לארה"ב האוהבת משאיות של א ', למרות שהיא (בקצרה) שקלה לעשות זאת. הקשר של ניסן משמש ככל הנראה כהסבר הגון מדוע, אפילו מעבר לים, היכן שמוכרות יותר טובות הצעות הרכב המסחרי של מרצדס, ה- X-Class לא הצליח לנצח על לקוחות אירופים. המשאית החלה עם היגיון מספיק צליל: היחידה לרכב המסחרי של מרצדס חיפשה להרחיב את ההיצע שלה באמצעות טנדר, וחסרה כזו, סיכמה עסקה עם רנו-ניסאן לפיתוח גרסה משלה לנאווארה. השותפות חסכה למרצדס את עלות פיתוח משאית חדשה לגמרי, וכך יצר הרכב הגרמני שקע את מרבית תקציב הפרויקט בהבדל בין עיצוב הפנים והחוץ לעיצוב ה- X קלאס מזה של הנווארה. בעוד שהתוצאה הסופית לא נראית כמעט כמו נווארה, בכל זאת ה- X-Class כלבה על ידי שורשי ניסאן. היו כמה פיסות פנים שהועברו, ונראה כי מרצדס התקשתה לשכנע את הקונים לשלם כסף של שלושה כוכבים עם הצבעה עבור מה שהסתכם בנאווארה המגובשת. על פי נתוני רכב חדשות אירופה, מכירות ה- X קלאס בשנת 2018 הסתכמו ב -16,700 בלבד ברחבי העולם (כלומר באירופה, אוסטרליה ודרום אפריקה). בערך 10,000 טנדרים מסוג X-Class נמכרו בתשעת החודשים הראשונים של 2019. מכירות איטיות כאלה לא נפלו בשום מקום ליד תחזיותיו של בנץ בזמן ההשקה של ה- X-Class, שהסתמכו על תחזיות כי קטע הטנדר בגודל בינוני יגדל ב -3.2 מיליון יחידות בעשר השנים הבאות. אולי זה כן, אבל לא עם שום תרומה של ה- X- קלאס, כך נראה. כל כך הרבה טנדרים עסקיים מוזרים ומשונים, בקושי הכרנו אותך. חזק טנדר ניסאן נבארה תוכנן מחדש, גבול להיות שונה מרצדס בנץ X- קלאס לא ישנה AMG וריאנט: דוח מרצדס בנץ ספרינטר לשנת 2020 רוצה להיות הוואן הכי בטוח אי פעם צפו בכל 25 התמונות
Comments
Post a Comment