יונדאי וקיה שותפות עם קאנו עבור ארכיטקטורת הסקייטבורד שלה
אלכס Nishimoto p כשראינו לראשונה את אב הטיפוס של Canoo EV בשנת 2019, המכונית שאינך יכול לקנות בפועל, היה קשה שלא לבטל אותה כסמל עוד תובלה מפעיל רכב לא ידוע. לאחרונה, חברינו במוטורנד קיבלו את ההזדמנות לבקש ממייסד שותף של טסלה, אלון מאסק, את מחשבותיו על השחקן החדש בחלל החשמלי. תגובתו לחברה המתכננת לשדל משתמשים להירשם - לא לרכוש - את המכונית שלה? כדי לפרש, "מעולם לא שמעתי עליהם". אבל יצרנית רכב אחת גדולה שמעה עליהם, והיא מתייחסת מאוד לקאנו ברצינות רבה - עד כדי כך שהיא משתפת פעולה עם ההפעלה ומתכננת להשתמש בפלטפורמה שלה לרכבי EV בעתיד. יצרנית הרכב ההיא היא יונדאי מוטור גרופ, חברת האם של המותגים יונדאי, קיה וג'נסיס. Canoo ויונדאי יפתחו במשותף פלטפורמת סקייטבורד כל-חשמלי, המבוססת על זו העומדת בבסיס פוד ה- Canoo EV. הפלטפורמה הניתנת להרחבה תשמש לדגמי יונדאי וקיה חשמליים עתידיים וכן לרכבים בנויים למטרות (PBVs, או תרמילי ניידות כמו Canoo). שיתוף הפעולה יפיק פלטפורמה שתוכל לתמוך ב- EVs גדולים כקטנים כאחד. ראו את כל 57 התמונות באמצעות שותפות עם Canoo לפלטפורמת ה- EV הגמישה שלה, יונדאי מקווה להפחית בעלויות ומורכבות בכל מערך ה- EV שלה. כפי שהפגינה פולקסווגן באמצעות ארכיטקטורת ה- MEB שלה, מערכות רכיבים נפוצות מציעות למתכננים ומתכנני מוצרים בד גמיש וריק, כלומר פירושו של נישה, מוצרים בעלי נפח נמוך כמו מכוניות ספורט ובאגי דינו רטרו הופכים להיות הרבה יותר קיימא כאשר הם חולקים פיסות עם מאמצים גדולים יותר. ביונדאי אומרים כי הפלטפורמה הניתנת להרחבה תאפשר "תגובה מהירה לדרישות השוק והעדפות הלקוחות המשתנות". קבוצת יונדאי מוטור אמרה לאחרונה כי היא מתכוונת להשקיע 87 מיליארד דולר בצמיחה עתידית בחמש השנים הבאות, כולל 52 מיליארד דולר בטכנולוגיות עתידיות עבור המותג יונדאי ו -25 מיליארד דולר בהחשמל ובניידות עתידית עבור קיה. עד שנת 2025, יונדאי-קיה מקווה שכלי רכב ידידותיים לסביבה, כולל רכבי שטח, יהוו 25 אחוז מסך מכירותיה. כך שאמנם אנשים אולי לא שמעו על קאנו בעבר - לא את כלי השיט, כמובן - הם ככל הנראה יעשו אם העסקה הזו עם יונדאי תראה בסופו של דבר את הפלטפורמה של החברה בבסיס פוטנציאל של מיליוני מוצרי יונדאי וקיה. צפו בכל 57 התמונות
Comments
Post a Comment