8 דברים שאוהבים אוהבים על מהדורת טויוטה 86 האקונה
בילי רהבוק הנה תזכורתך הקבועה שטויוטה מכרה את הדגם שהיא מכנה כעת ה- 86 מאז 2012. בטח, הפנים נראה מעט מיושן, ותפוקת מנוע הבוקסר שלו לא עלתה מעבר ל 205 כ"ס, אבל אנחנו חושבים שהקופה הספורטיבית עדיין עושה מקרה נהדר לעצמו. הגיע הזמן שהחובבים יעשו צעד אחורה ויזכרו את הדברים שממשיכים להפוך את טויוטה זו לאופציה משכנעת עבור אנשים שאוהבים לנהוג. צבע ירוק גרין היה די אופנתי בקהילת הרכב בשנה האחרונה, במיוחד בקרב האנשים שמאוד קשורים לרשת צלמי המכוניות והאישיות באינסטגרם. בין אם אתה מסכים עם הביטויולוגיה ובין אם לא, השימוש ב- hashtag #makegreengreatagain נעשה כמעט 20,000 פעמים! בתור בחור המדיה החברתית של רכב, הדברים האלה חשובים לי מאוד, אז שמחתי לפרסם את התמונות שלי מהמכונה הירוקה הזו במהלך כהונתה במוסך שלי. גלגלי ברונזה ראו את כל 12 התמונות של מכוניות במהדורה מיוחדת הן בדרך כלל האסתטיות, ולכן עלינו לשבח את טויוטה על התייחסות לכל כך הרבה מגמות רכב כל כך מהר על ידי הוצאת הדבר הזה מהדלת כשזה קרה. אפילו ל- C8 Corvette יש כמה גלגלים מגניבים בצבע בדיל, אז למה 86 לא יקבלו טיפול זהה? עם הצבע הירוק והספוילר, טויוטה התאימה את אוצר ההנעה האחורית בצורה כזו שהיא נראית כמו גרסת פטיט של פורשה GT2 RS האייקונית שמציבה את התקליטים. קחו בחשבון את היופי של 17 אינץ 'שאושר רכב. פרופורציות קומפקטיות אולי זו רק העובדה שקאדילק אסקאלייד בשנת 2021 ערך את הופעת הבכורה שלו לפני מספר ימים, אבל אנחנו ממש מתחילים לדאוג לגורלה של המכונית הקטנה. למרבה המזל, נראה כי טויוטה מחויבת למדי למטרה וממשיכה להציע קומפקטית ספורטיבית ראויה. ה- 86 לא ארוך מדי ולא צר מדי, והוא באמת הוכיח את עצמו כמכונית ספורט קטנה ומושלמת במהלך שהותה בצי שלנו. אנו אוהבים את תחושת ההיגוי ואת הלהיטות שלה לשנות כיוון בכבישים מפותלים. שאפו באופן טבעי רבים מכם יוכלו לדקלם בעל פה את דמויות ההינע של 86, אך אל תשכחו שהיא תלויה שם כאחת המספרות המצטמצמת של מכוניות ספורט עם מנוע תפעול טבעי מלא שאיפה. זה מייצר כוח שיא עד הסוף ב -7,000 סל"ד, ומומנט שיא של 156 ל"פ בין 6,400-6,600 סל"ד. תו המנוע אינו מדהים ברחבי העיר אך כאשר תזמון השסתומים המשתנה מתקשר, תו הפליטה מתחיל להישמע די מגניב. אפשר בהחלט לשמור על המנוע במקומו המאושר, וזה היה גם המקום השמח שלי כשהייתי מאחורי ההגה. צפו בכל 12 התמונות מושבי עור שזופים אין דבר יותר מדכא מאשר פנים אפל ועגום. טויוטה מפרקת את הענוגות עם כמה מושבי עור שזופים תומכים. גם הם מחוממים, מה שלמעשה התגלה כנעים בבוקר במהלך החורף "הקרה" הזה של לוס אנג'לס. זה גם מבשיל את המראה הכללי של המכונית, מה שעוזר לי להרגיש פחות כמו רוכב נערים ויותר כמו מבוגר. אפל קארפליי זה עצום עבור ה -86 מכיוון שהוא כרע ברך על החסרונות הגדולים ביותר של המכונית: היעדר מערכת אינפנטמנט איכותית. כעת, טויוטה מאפשרת בשמחה לטלפון הנהג להתמודד עם מוסיקה, ניווט, שיחות ועוד. אני תומך גדול הן באפל קארפליי והן באנדרואיד אוטו, ואני תמיד שמח כשמכונית מכילה אחת או שתיהן מכיוון שהיא גוררת אפילו את הרכב המתוארך ביותר להווה. יש אפילו נקודה הגונה בין הנהג לנוסע לשמירה על מכשיר נייד. זה אחד הדברים הכי גדולים שגרמו לי לכתוב את האודיה הזו לרכב ישן יותר כביכול. צפו בכל 12 התמונות גיר ידני כאמור, אני מנהל את ערוצי המדיה החברתית של Automobile וכתוצאה מכך קראתי את כל התגובות. ישנם עדיין המון אנשים שבוכים על מותם האיטי של מתווה התלת דוושות. ובכן הנה תזכורת חצופה שאם הגשת תלונה זו ואינך בבעלותך מכונית עם הוראות שימוש, הנה נהדר עם דגם בסיס שעולה פחות מ -30,000 $ ומחלק תחת 31,000 $ במסווה מהדורה מיוחדת. נקודת מחיר פנטסטית הדיבורים על כך שה- 86 הם היצע הילוכים ידניים במחיר סביר לוקח אותנו לנקודה הסופית שלנו. מכונית המהדורה המיוחדת הזו בולטת במחיר של 30,825 דולר לאחר דמי המסירה והעיבוד. הסיור האחרון של מאזדה מיאטה RF הגדול שבדקנו יצא לסך של 37,070 דולר. צפו בכל 12 התמונות
Comments
Post a Comment