2021 טכנולוגיית Escalade של קדילאק: מסכים מעוקלים אדירים, אודיו תלת מימד
Todd Lassa p Steven Pham p קל ללכת לאיבוד במתחם חשיפת Cadillac Escalade משנת 2021, עם כל כך הרבה תכונות חדשות וכל כך הרבה עיצוב חדש שמוצג. עם זאת, לא צריך לעבוד קשה כדי למצוא את טכנולוגיית ההדרכות החדשה של אסקלייד - הכל קדמי ומרכז וזה עצום. מאוד על המותג, אם כן. קאדילק טוענת כי המסכים של Escalade החדשים מציגים את התצוגה הראשונה של דיודה אורגנית פולטת אור (OLED) בתעשיית הרכב, עם 38 אינץ 'של תצוגה אלכסונית בסך הכל, כפול מצפיפות הפיקסלים של טלוויזיה 4K, ו"דימוי נועז וספקטרום מלא טווח צבעים עם שחורים מושלמים. " למי שעדיין הולך למיקום פיזי רק לצפייה בסרטים, השדרוג לכל הנדל"ן המסך המעוקל הזה דומה מעט להבדל בין תיאטרון רגיל ל- IMAX. שטח המסך הכולל של 38 אינץ 'מורכב מתצוגת מגע בגודל 7.2 אינץ' משמאל הנהג, מסך מגע בגודל 16.9 אינץ 'מימין ומצבר מכשירים בגודל 14.2 אינץ'. "זה עקמומיות מכוונת הנהג. אז כל המסך מתעקל סביבך", אומר פיל קוקרה, מנהל עיצוב פנים של קדילאק. ובעוד שהוא מגיע עם כל Escalade '21 מדגם היוקרה הבסיסי ועד פרימיום ה- Platinum Luxury ו- Sport Platinum, הוא לא משותף עם שאר הדגמים החדשים בפלטפורמה החדשה של קאדילק, שברולט טאהו / פרבר ו- GMC יוקון. המסך של האסקלאדה הוא חבילה דקה, עטופה בעור. ראו את כל 43 התמונות ישנו גם תצוגת ראש חזית בגודל 2x4 אינץ '(זה גודל התמונה בשמשה הקדמית), שהוא קטן יותר מ- HUD בגודל 3x7 אינץ' של דגמי שברולט / GMC, מכיוון שהתצוגה הגדולה שלהם הייתה מסכנת את הקאדילק עיצוב פנים. "רצינו שכל לוח המכשירים יהיה למטה והמסך כולו (OLED) בולט." אשכול המכשירים בגודל 14.2 אינץ 'מציע ארבע פריסות דיגיטליות שונות. יש תצוגת מד מסורתית, מסך ניווט, תצוגת ראיית לילה ואפילו מסך "מציאות מוגברת" עם הנחיית מסלול פעילה. במסך זה, המסך מציג את נקודת התצפית של המצלמה הקדמית, אך עם חצים וכיסויים דיגיטליים אחרים כדי להראות לאן לפנות. המסך המרכזי בגודל 16.9 אינץ 'מופעל על ידי ידית סיבוב בקונסולה המרכזית הניתנת לתכנות באמצעות מגע או באמצעות מעכבים. להפליא, בקרות החימום / אוורור / מיזוג האוויר נמצאים בלוח נפרד, ואינם מצריכים החלפות. באופן דומה, המושבים המחוממים והקוררים מופעלים באמצעות כפתורים בדלתות הכניסה, ולהגה המחומם יש כפתור משלו על ההגה עצמו. יחס הניגודיות והבהירות של המסכים הם כה חזקים עד שקוקרה בטוח כי לא תהיה שטיפת אור שמש. לשאלה האם זה הסוף של חוויית המשתמש של קדילאק (CUE), אומרת קוקרה, "זו הייתה תקופה מאוד שאפתנית, ולמדנו המון." כדי לא להשאיר בחוץ, ישנם שני מסכים בגב משענות הראש הקדמיות לנוסעים מהשורה השנייה והשלישית. הם פועלים באופן עצמאי, תומכים במכשירי USB ו- HDMI ועובדים עם אוזניות Bluetooth. גם אם נוהגים לנהוג בבעלים של האסקלייד בשורה השנייה, הם יכולים לחפש בנקודות עניין, להיכנס ליעד ניווט ולשלוח אותו לנהג, ואז לעקוב אחר המסלול, הכל על המסכים האחוריים. ראו את כל 43 התמונות שגם קאדילק מטפסת מעל מערכות השמע הבינוניות שלה ב- Bose לטובת שתי מערכות AKG הראויות לתחרות על Burmester של מרצדס-בנץ וסטריאו ההיסטוריה של מארק לוינסון. קדמת הסטודיו AKG היא מערכת שמע עם 19 רמקולים, המותאמת בהתאמה אישית לחומרי הגזירה של הרכב, המופעלת על ידי אלגוריתמים שמע קנייניים, "אומרת קדילאק והיא אופציונלית לכל פרט לרמת הקצץ של פלטינה. AKG Studio Reference היא מערכת 3D היקפית עם 36 רמקולים, סטנדרטית בפלטינה ואופציונלית על יוקרה וספורט פרימיום. ניתן לכוונן כך שתקיף את שלוש השורות, או סתם את השורה הקדמית. הוא מגיע עם בקרת נפח נוסעים קדמי נפרדת וניתן להפנות אותו לאחד או למתגוררים בשורה הראשונה. זה מגיע גם עם פיצוי רעשים ברכב ותכונה לשיפור שיחה לתקשורת דו כיוונית או חד כיוונית מהשורה הראשונה לשורה השלישית. מנהל בכיר של AKG להנדסה אקוסטית ברנדון ווילר הציע הפגנה קצרה. וילר מנגן כמה מרכוס מילר ודונלד פגן, והוכיח כי מערכת הסטודיו סימוכין הייתה ברורה, נקייה ומדויקת כמו כל שמע של מארק לוינסון או בורמסטר, ללא רטט בלוחות הגוף הפנימיים או בהישענות יתר על תגובת הבס. איננו יכולים לחכות להשוואה בין מערכת שמע שמעולם על הכביש. קדילאק אסקאלייד משנת 2021 מקבל גם את עזרת נהג ה- Super Cruise מהדור השני כאופציה, ומביאה תכונות כמו החלפת נתיב אוטומטי כמו גם נהיגה ללא ידיים. צפו בכל 43 התמונות
Comments
Post a Comment