גרסת ניסן מיליון 2007 של ניסאן נראית נקייה מזעזעת
אלכסנדר סטוקלוזה בניסן מארח את בריאן מרפי, הבעלים של ניסאן פרונטייר 2007, בתערוכת הרכב השיקומית של שיקגו, שהתקיימה השבוע. מיהו לקוח אקראי לכאורה? ובכן, המשאית של בריאן בדיוק התגלגלה על מיליון מיילים בינואר - ובכן, מד המרחק הדיגיטלי פסק בגובה 999,999 מיילים, אך ניסן אימת את הקילומטראז 'באמצעות מד מרחק הנסיעה - וההישג ההוא קיבל לו כרטיס לתצוגה אוטומטית בשיקגו, כי ברור שכל יצרנית רכב יתרגש להציג דוגמא כזו לעמידות ואורך החיים של כלי הרכב שלה. הונדה עשתה זאת. כך גם וולוו. אה, וגם יונדאי. ה- Frontier שלו הוא גם מפרט מגניב, במיוחד בגלל היותו מקומי בשיקגו שם ברור שהוא קר, רטוב, ונודע הרבה ברוב ימות השנה. זה King Cab XE עם הנעה דו-גלונית (לא הנעה ארבע-גלגלית!), מנוע הארבעה צילינדרים הבסיסי של Frontier בנפח 2.5 ליטר, ו - קבל זאת - תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים. בריאן משתמש במשאית כדי לבצע משלוחים, ומכאן שהוא הצליח לשים כל כך הרבה מיילים על הטנדר בפרק זמן כה קצר יחסית. לפי ניסאן, בריאן הסיע את הגבול שלו בין 300 ל -400 מיילים ל-12 עד 14 שעות ביממה, והסתכם בכ 77,000 מיילים בשנה. ראו את כל 13 התמונות שחויבו כ"נהג המסירה הכי אמין של שיקגו ", בריאן הוא בחור מבית הספר הישן, ומעולם לא משתמש ב- GPS כדי למצוא את דרכו ברחבי העיר. במשהו שעלול לבוא כזעזוע לכל צ'יקאגואן, לבריאן יש גם תיעוד נהיגה מושלם "ללא כל הפרה נעה". בהתחשב בעובדה שהעיר הוצפה במהירות המאושרת על ההדק ובמצלמות האור האדומות מאז שנרכשה Frontier הזה, מחבר ילידך לשיקגו נודע. גם הגבול לא בילה הרבה מהכביש ב 13 השנים האחרונות. בעליו אומר שהוא מחליף את השמן כל 10,000 מיילים. הוא החליף את המצמד המקורי בגובה 801,000 מיילים - שוב, הוא חייב להיות הנהג הכי עדין על פני כדור הארץ, בהתחשב בדרישות מקום הנהיגה העירוני לעצור ולהסתובב על מצמדים - והחליף מראש את שרשרת התזמון בגובה 700,000 מיילים. האלטרנטור והרדיאטור הוחלפו על פני 450,000 מיילים, וזמן קצר אחר כך החליף בריאן את מושב הנהג. המנוע והתמסורת מקוריים, ולא יכולנו להבחין בכתף אחד של שום דבר שדומה לחלודה על הגוף הצבוע באדום. שוב, לכל מי שמכיר את מרכז המערב התיכון ושיקגו בפרט, בריאן אולי יתחיל להישמע כמו איזה אשף מתריס בגילאים. אם יש תופעת לוואי משעשעת אחת מהסיפור המחמם את הלב הזה של תפקוד ושירות רכב, זו התזכורת לכך שהגבול הנוכחי של ניסאן קיים כבר הרבה זמן. המשאית של בריאן נראית למעשה זהה לאלה שקיימת חדשה לגמרי אצל כל סוחר ניסאן אמריקאי ברגע זה, בעיקר מכיוון שהיא זהה למשאיות האלה. ניסאן מוכר את הגבול הזה מאז 2004, ומעמיד אותו יותר ויותר כשחקן ערכי כנגד משאיות חדשות וטובות יותר כמו פורד ריינג'ר ושברולט קולורדו. זה סוף סוף יוחלף בשנה הקרובה במודל מעודכן, אך ייקח זמן עד שבעלי עבודה קשה כמו בריאן יתלה את קריאות הבתים של שבע הספרות בגבול 2022. צפו בכל 13 התמונות
Comments
Post a Comment