האדם מוציא 140,000 דולר לבניית פולקסווגן GTI "המושלם" משנת 1983



Nick Yekikian p אם אתה חובב רכב, רוב הסיכויים שאתה אוהב את פולקסווגן גולף GTI - או לפחות אתה יכול לכבד את יחס הביצועים והערך המעולה שלו ואת הפרקטיות היומיומית שלו. בגילוי נאות שלם, מחבר זה מחזיק ואוהב דוגמה של MkVI - אך מודה שהוא הושלם על ידי דרק ספראט, אשר בשנת 2011 קנה לעצמו MkI GTI ובילה שבע שנים, יותר מ 12,000 שעות, בערך 140,000 $ והפך אותו למה שהוא מכנה. "האולטימטיבי '83 GT." זה בטוח הרבה אהבה.
אתה יכול, כמובן, לרכוש ארבעה MkVII GTI מהדור הנוכחי תמורת כסף כזה (ועדיין נותרו לך קצת), אבל ספראט לא רצה משהו חדש. במקום זאת הוא רצה משהו מושלם. באתר האינטרנט שלו, Spratt מצטט את MotorTrend כחלק מהסיבה שקנה ​​GTI קודם, דגם 1982, מלכתחילה.
הרכישה הזו של GTI הפכה את ספראט לאחד מבעלי ה- GTI הראשונים בקנדה אז, אבל הוא מכר את זה מכונית בשנת 1987 וכמהה יותר מ 20 שנה להחליף אותה. אז, בשנת 2013 עם קצת יותר מזומנים בכיסו, חשב שפראט שהזמן היה בשל לביקור חוזר בימי הזוהר שלו. הוא קלע GTI זה '83 והחל ליצור את הארנב האולטימטיבי שלו.
הוא אומר שהרעיון היה לעשות "GTI לא היה בעל מחיר," והילד עשה זאת אי פעם. בעזרת מעט עזרה, הוא בנה מנוע 2.1 ליטר עם שאיבה טבעית עם ארבעה צילינדרים עם שאיבה טבעית, שעושה 220 כוחות סוס בין 7000 ל 7400 סל"ד, אפילו עם התקנה של ממיר קטליטי ותיבת אוויר / פילטר; הסר את החתול וספריט אומר שיש עוד 20 סוסים האורבים מתחת למכסה המנוע של ה- GTI.
בהתחשב בעובדה שה- GTI של ספראט שוקל כ -250 פאונד פחות מ- GTI רגיל, או בערך 1,800 פאונד בתצורת "מסלול", עם כמה ביטים לא חיוניים הוסר, הביצועים מלאי חיים. לכאורה, ההאצ'בק הקלאסי הקטן יעבור ל 60 קמ"ש תוך פחות מ -5.0 שניות, בזכות אותו יחס כוח-למשקל-מכוניות סופר-מתחרות.
ספאט הסיר משקל, אבל הוא לא בדיוק הבין את הפולקסווגן שלו. הוא הוסיף מספר חינניות מודרניות כמו חלונות חשמל, מצלמות עם כיוון קדימה ואחורית, מושבים מחוממים מתכווננים ואפילו מתנע לחצן לחיצה. התוצאה של כל עמלו היא אחת ממצבי הרסטו הנקיים והמקוריים יותר (קלאסיקות משוחזרות ושונו) שראינו.
אם אתה מעוניין בבנייה של ספראט ורוצה פרטים נוספים על הבנייה בת שבע שנים, הבעלים תיעד את כל מה שקשור לרכב בעמ '. הוא הקליט את כל מה שעשה לרכב בפירוט מדקדק, ואפילו ייצר קובץ PDF בן 122 עמודים המפרט את הבנייה. יש גם את ערוץ היוטיוב שלו ולמעלה מ- 180 סרטונים המסקרים את ה- GTI, כולל קליפ הסיכום הארוך שהוספנו כאן.
אז, מה הלאה לספריט ולפולקסווגן שלו? לאחר שסיים את הבנייה, מכר את הרכב לזוג צעיר מוונקובר כדי לחלוק את תשוקתו עם אחרים. חזק 2021 פולקסווגן GTI MkVIII נראית חדה בטיזר החדש דוח: הגנרל הבא של פולקסווגן GTI לא ילך היברידי דוח: פולקסווגן GTI הבא-גנרל עשוי להכיל עד 300 HP צפו בכל 4 התמונות.

Comments

Popular posts from this blog

2020 חתימה של מאזדה 6 היא זמן נחמד

היסטוריה, דורות, מפרט

רכב השטח המדהים 2022 Genesis GV70 מעלה את המינים שלו