חציית קווים: קדילאק מוסיף החלפת מסלול אוטומטי לסופר קרוז
הדוד השני של טוד לאסה מקדילק סופר קרוז משופר עם תכונה המתחלפת אוטומטית בנתיב והוא יהיה זמין ב- 2021 CT4, CT5 ו- Escalade שיימכרו השנה. הדור הראשון של סופר קרוז, שמאפשר נהיגה ידנית בכבישים מהירים ובכבישים מוגבלים, חולף יחד עם קאדילק CT6, שמסיים את הייצור בפברואר, כאשר ג'נרל מוטורס ממירה את מפעל ההרכבה Hamtramck, מישיגן למתחם הכל-חשמלי. מפעל רכב שיבנה גם את רכב האוטונומיה המקורית של שייט. סופר קרוז הוכר בדרך כלל כסטנדרט לנהיגה מתקדמת וחצי-אוטונומית מאז הוצג ב- CT6 2018. עבור קדילאק CT4, CT5 ו- Escalade משנת 2021 היא תנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית המקיפה של GM שהודיעה לאחרונה על ידי GM הכוללת מערכת חיישנים חדשה לגמרי שתספק רוחב פס חשמלי נוסף ועיבוד נתונים. כמו ה- Super Cruise של ה- CT6, גרסת ה- 2.0 החדשה מורכבת מ- LiDAR עם חגורות ותלות ומערכת נתוני מפות בשילוב מערכת תשומת לב לנהג, ומשלבת גם חיישני סיוע בנתיב שמירה, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצירה מלאה, בתוספת LiDAR ומיפוי כדי לאפשר נהיגה בידיים, שוב בכבישים מהירים עם גישה מוגבלת וכבישים דומים. בדומה לסופר קרוז 1.0, הגרסה החדשה מציגה מצלמה בעמוד ההיגוי המנטרת את תשומת לב הנהג. כשסופר קרוז כבר קשור, הנהג יכול להקיש או להפעיל באופן מלא את גבעול האיתות לפנייה לצורך שינוי נתיב, אומר קדילאק, בדומה למערכות בהן משתמשים טסלה ומרצדס. המערכת בודקת פתיחה מקובלת בנתיב המצוין, ובמקביל משתמשת בפנסי האות כדי לתקשר למכוניות אחרות שהקאדי עומד להחליף נתיבים. אם ה- LiDAR והמצלמות קובעות שהנתיב פתוח, CT4, CT5 או Escalade יתמזגו באותו נתיב, שכן מערכת תשומת הלב של הנהג ממשיכה להבטיח כי הנהג בודק את סביבתו. צפה בכל 49 התמונות אשכול המידות מודיע לנהג כאשר החלפת הנתיב האוטומטית החלה או אם תכונת שינוי הנתיב אינה זמינה וחייבת להשלים ידנית על ידי הנהג, אומר קדילאק. לוח המכשירים מציג הודעות כגון "מחפש פתיחה" או "החלפת נתיבים." שדרוגי המערכת כוללים חיישני פונה לאחור משופרים ואלגוריתמי תוכנה מתקדמים, המסייעים להבטיח שהקאדילק תישאר במסלולו עד שיהיה פער תנועה בטוח במסלול הרצוי, טוענת קדילאק. בעוד שמנכ"ל טסלה, אלון מאסק, טען טענות חזקות ביכולותיהן של מערכות ההסעות האוטומטיות של יצרנית הרכב EV, אבל סופר קרוז של קאדילק נחשב בדרך כלל על ידי כותבי הרכב למערכת המתקדמת ביותר כזו. נראה כי מספר תאונות דרכים בעלות פרופיל גבוה בהן טסלס מופעלת במצב טייס אוטומטי, מגיבה את עליונותה של סופר קרוז, אשר עד כה לא האשמה אותה בתאונות. קדילאק מספרת כי מאז השקתה בלוח השנה 2016, כ -30 אחוז מ- 2018-2021 CT6s מצוידים בסופר קרוז, וכי אותם לקוחות עוסקים במערכת כחצי מהזמן שהיא זמינה. זה מגיע לכ- 6,800 מכשירי CT6, בהנחה שכמחצית מהמכוניות שנמכרו ב- CY17 היו דגמי 18 ', כפי שפורסם ב- News News. קדילאק טוענת שמכוניות אלו מונעות במצב סופר קרוז כ -70,000 מיילים לשבוע, או יותר מ -5.2 מיליון מיילים עד כה, וכי יותר מ- 85 אחוז מהבעלים אומרים שהם יעדיפו או רק ישקלו על רכב מצויד כל כך. קרא עוד חזק הסקלדת הקדילק האייקונית לאורך השנים ברוטו ומדהים: הנה ה- Escalade V 2007 של GM (סורטה) ביואיק רטטה משנת 1988-91 הוא קלאסיקה מוערכת צפו בכל 49 התמונות
Comments
Post a Comment